annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Colruyt mobile tariefplan

Topic gestart op: 14-05-22 11h42

Antwoorden: 7 antwoorden

FransVH
Aspirant verkenner

Colruyt mobile tariefplan

OPGELOST

Zopas een sms gekregen va Orange met GOED NIEUWS

Even ter verduidelijking

Jaren geleden aangesloten bij Colruyt mobile

In 2014 gaat Colruyt mobile over naar Mobistar met zekere afspraken

Later gaat Mobistar over naar Orange

De gemaakte afspraken met Mobistar blijven gedurende jaren voort lopen bij Orange

Tot volgende maand waar sommige tarieven tot 10 maal duurder worden voorgesteld

De overeenkomst met Colruyt was dat de overeengekomen tarieven bleven zolang ik geen wijziging aanbracht aan mijn tariefplan en onbeperkt in de tijd

Blijkbaar schijnt niemand bij Orange van het bestaan van deze overeenkomst op de hoogte te zijn en krijgt men bij de klantendienst het eenvoudige antwoord "U wordt overgeschakeld naar Tempo Giga"

Zijn er nog mensen in hetzelfde geval of is er bij Orange toch iemand die van bestaande overeenkomst op de hoogte is

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FransVH
Aspirant verkenner

Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen

Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is

U hoeft hierop niet meer te reageren

alleen ter info

FransVH_0-1652698744505.png

 

FransVH_1-1652698807268.png

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
FransVH
Aspirant verkenner

Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen

Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is

U hoeft hierop niet meer te reageren

alleen ter info

FransVH_0-1652698744505.png

 

FransVH_1-1652698807268.png

 

 

0 pluimen
M_016
Gewaardeerd verkenner

Een telecom operator kan zonder meer tariefplannen aanpassen of schrappen, de klant dient hieromtrent evenwel tijdig (minstens 1 maand vooraf) ingelicht worden zodat hij desgevallend kan uitkijken naar een andere oplossing/operator (cfr toepasselijke wetgeving/regelgeving telecommunicatie)

Indien u effectief schriftelijk garanties zou gekregen hebben van Colruyt én Mobistar/Orange dat de dienstverlening/prijszetting voor altijd dezelfde zou blijven indien uzelf geen wijzigingen zou vragen, kunt u desgevallend beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie voor bemiddeling

Ik vrees evenwel dat er in 2014 enkel sprake geweest is "van garantie op de continuïteit van de dienstverlening" cfr info Gregory

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Die oude tariefplannen bestaan niet meer, @FransVH Iedereen is moeten overschakelen naar de nieuwe

Eigenaardig dat dit bij jou zo laat is gebeurd

Heb er iets van teruggevonden

2011 Mobistar sluit mvno-overeenkomst met Colruyt | Orange Belgium

2014 Mobistar neemt prepaidklanten van Colruyt Mobile over | Orange Belgium

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Ik denk dat je niet goed gelezen hebt. Ik heb het niet over overschakelen van tarief.

Ik heb het over de prijs van sms en bellen per minuut met een prepaid card van Oranje

Orange sms 10c       bellen 10c/min

Jimmobile sms 1c    bellen 8c:min

En jim mobile opereert via hetzelfde netwerk van Orange en zijn goedkoper

Dus je word als klant van Orange niet correct behandeld.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen