Profiel van jjj080

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

Creditnota ivm overlijden niet ontvangen?

hallo, mijn vader is overleden op 15/12/2019, ik heb zijn abonnement opgezegd vlgs de regels; ik heb al meermaals via mail gevraagd om de creditnota terug te storten op zijn rek. nr. nog nooit een reactie gekregen

orange reageert niet.

Super User

• 

11.1K Berichten

@jjj080  gecondoleerd met het overlijden van uw vader . ik vermoed dat de datum niet geheel klopt en dat het 15/02/2019 is ? 

Om een creditnota te krijgen dient u te wachten tot het einde van deze maand. De facturering loopt dan af en begint er zo gezegd een nieuwe periode. Dus ik vermoed dat u eind deze maand een creditnota gaat ontvangen en zal het resterende tegoed op het opgegeven rekeningnummer terug gestort worden.

Super User

• 

7.2K Berichten

@jjj080 

Ook van mij, gecondoleerd met het overlijden van uw vader.

Zou het kunnen dat de juiste datum 15/12 2018 is? In dat geval zou de creditnota uiteraard reeds lang in orde moeten zijn ....

Heb je al eens de klantendienst via het nummer 5000 gecontacteerd?

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

bedankt voor de deelneming, de datum klopt idd niet, moet 15/12/2018 zijn, creditnota dateert van 3.1.2019, dus al meer dan 3 maand voorbij

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

bedankt voor de deelneming en thx for the tip, maar ik denk dat ik dit reeds via telefoon gemeld heb, ik probeer het morgen nog eens 

Super User

• 

11.1K Berichten

@jjj080  oei dat is wel een beetje te lang . Morgen gewoon eens terug bellen naar de 5000 dat daar werk van gemaakt wordt elke euro telt tegenwoordig en u heeft daar recht op.

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

hallo, mijn vader is overleden op 15/12/2019, ik heb zijn abonnement opgezegd vlgs de regels; ik heb al meermaals via mail gevraagd om de creditnota terug te storten op zijn rek. nr. nog nooit een reactie gekregen

orange reageert niet.

Ugh @jjj080

Gecondoleerd met het overlijden van je vader :'(!

De Orange-stamleden fluisterden me in dat je dossier succesvol is behandeld. En dat je de credit nota eerstdaags mag ontvangen.

Onze eerste leraar is ons eigen hart

🏹 Totem 🏹

Super User

• 

7.2K Berichten

Fijn dat dit geregeld is. Smiley heureux

Maar ... ik heb nu pas die bijlage eens bekeken, en @Totem  zou die niet best verwijderd worden want daar staan toch persoonlijke gegevens in die niet zomaar vrij te grabbel zouden mogen staan ... Smiley frustré

Apprenti pisteur

• 

4 Berichten

ik hoop het, vorige week via messenger proberen te regelen, iedereen bedankt om mee te denkenSmiley heureux

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Fijn dat dit geregeld is. Smiley Vrolijk

Maar ... ik heb nu pas die bijlage eens bekeken, en @Totem  zou die niet best verwijderd worden want daar staan toch persoonlijke gegevens in die niet zomaar vrij te grabbel zouden mogen staan ... Gefrustreerde smiley

Ugh @Cdt24801,

De credit nota rust nu in de archiefvelden van Tribe :-).

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹

Super User

• 

7.2K Berichten

Prima !! Smiley heureux

Loading...