annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Datalimiet

Topic gestart op: 25-07-20 12h38

Antwoorden: 9 antwoorden

Md1
Ervaren verkenner

Datalimiet

OPGELOST

Hallo,

Zoals velen misschien wel hebben gemerkt, heeft Orange bepaalde Go-abonnementen bijgeschroefd wat resulteerde in een hogere datalimiet. Nu vroeg ik me af of Orange eenzelfde beweging kan/mag maken, maar in tegengestelde richting. Concreet: kan het gebeuren dat ze plots een datalimiet van bv. 8GB naar 5GB terugbrengen? 

Bedankt 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Md1  daarom ze zullen het niet weer terug zetten hoor daar moet je niet bang voor zijn. Dat de provider het mag , ja dat mag zeker het is de provider zijn keus. ( ik heb gewerkt in deze wereld dus ik weet wat wel en niet mag , ben dus ervaren ) 

Maar ze gaan geen klanten weg doen he eerder zal ons data plan meer worden en de tarief plannen nog beter. Dus het is geen promotie het is blijvend , dezelfde prijs en dezelfde voorwaarden !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Michelkh1
Ervaren verkenner

Goede vraag

SunSai
Gewaardeerd verkenner

Hoi, 

normaal gezien mag de provider dit doen.. Maar ik heb geen weet van de recente wijzigingen van de data’s.. 

grtjs

patrick2
Wijze
Wijze

@Md1  concreet gezien mag een provider zijn tarief plannen aanpassen naar hun noden. Dus als zij vinden dat er meer of minder gegeven dient te worden zal een provider deze wijziging mogen doorvoeren. 

Nu zie ik enkel niet daar het nut van in want dan zou je weer klanten verliezen dus als er een wijziging is zal dat eerder meer en beter zijn voor de klant en Orange. 

Vanwaar je vraag eigenlijk ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Md1 goedemiddag, dat is een goede vraag.

Waarop ik géén antwoord geven kan.

Misschien dat een van de heren dat je kan vertellen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen