Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 22h36
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben deze maand pas overgeschakeld naar Orange.
Ik heb gekozen voor Love Trio Koala
Is het een gedacht maar gaat de 4 GB sneller op nadat er al reeds 4 GB verbruikt is?
Ook heb ik een factuur gekregen waarbij ik €115 (abbo + plaatsingskosten) dien te betalen. Ik dacht dat ik drie maanden aan verminderd tarief kreeg.
Dit is geen klacht! In tegendeel.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag weder telefonisch contact opgenomen met Orange met dat mijn buiten abbonement kosten weer gestegen waren.
Dit keer wel geruststellend verder geholpen.
De buiten abbonement kosten zijn het aantal verbruikte data. Maar met dat ik nog voldoende data heb, zullen ze de buiten abbonement kosten niet aanrekenen. Dat wordt bij de volgende factuur verwerkt.
Vandaag weder telefonisch contact opgenomen met Orange met dat mijn buiten abbonement kosten weer gestegen waren.
Dit keer wel geruststellend verder geholpen.
De buiten abbonement kosten zijn het aantal verbruikte data. Maar met dat ik nog voldoende data heb, zullen ze de buiten abbonement kosten niet aanrekenen. Dat wordt bij de volgende factuur verwerkt.
Prima in orde gekomen !
Eerst en vooral welkom hier hé.
Om na te gaan of alles in orde is met uw eerste factuur kun je best even de klantendienst contacteren. Dat kan telefonisch, via messenger of twitter. En hoe specifieker en gedetailleerd je uw vragen stelt, hoe nauwkeuriger ze kunnen antwoorden.