annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De lijn sms ticket

Topic gestart op: 19-12-19 23h28

Antwoorden: 9 antwoorden

SarahDeJonge
Aspirant verkenner

De lijn sms ticket

OPGELOST

Ik heb een berichtje gestuurd naar 4884 (berichtje naar de lijn), en ik kreeg een berichtje terug dat dit 2,10 euro koste. Wanneer ik kijk op mijn orange app, staat er bij “buiten bundel” 0,15 euro sms delijn. Hoe kan dit?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SarahDeJonge  die 0,15 cent wordt aangerekend om dat het nummer waar u naar toe gestuurd heeft een betalend nummer is. Het is een verkort nummer en die zijn altijd betalen boven op het ticket wat u nu heeft gekocht. Dus volgende keer daar rekening mee te houden als u nog zoiets stuurt. De 0,15 cent zijn niet voor Orange maar worden door gegeven naar de lijn dus die verdienen er aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Tommeken
Gewaardeerd verkenner

Als je die 0,15 € liever niet betaald download dan de app van de lijn en je kan daar een ticket koppen dat iets goedkoper is en die 0,15€ wordt ook niet aangerekend. Als je wel eens vaker gebruik maakt van de lijn kan je ook een 10 rittenkaart kopen. Wel opletten de 10 rittenkaart is maar een jaar geldig.

 

NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb een berichtje gestuurd naar 4884 (berichtje naar de lijn), en ik kreeg een berichtje terug dat dit 2,10 euro koste. Wanneer ik kijk op mijn orange app, staat er bij “buiten bundel” 0,15 euro sms delijn. Hoe kan dit?

Hallo @SarahDeJonge,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
CarinoBxl
Ervaren verkenner

Dus 2,25 eur op je rekening. Een extra 0,15 Is niet juist.

Even de klantenservice hierover bellen. Die kunnen dit nagaan en rechtzetten 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CarinoBxl  Daar is geen correctie op want het bedrag is juist . De klant betaald de gehele factuur maar wat voor de lijn is zal Orange afdragen. De klant heeft in dit geval de kosten gemaakt en worden gefactureerd dus het is juist.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen