Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-08-23 18h54
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo,
Kan je spontaan delen van data tussen gezinsleden? Wellicht van niet, want heb niets kunnen vinden in de app.
Soms krijg je wel soort 'promotie/cadeau' om dit wel te kunnen doen. Is hier een regelmaat in wanneer dat dit voorkomt?
Gr
Beste @Mishix
Als je een antwoord hebt gevonden, wil je die dan markeren als oplgelost aub?
Zoniet kunnen we je verder helpen met iets anders? Mvg
Hallo
Het spontaan delen van data tussen gezinsleden gaat tot op heden inderdaad niet bij mijn weten.
Soms krijg je een promotie/cadeau van bv. gratis data. Hier is niet echt een bepaalde regelmaat in bij mijn weten. Echter heb ik wel al opgemerkt dat je rond je verjaardag vaak een cadeau kan kiezen (3 opties waaruit dan één gratis data is). Ook krijg je per drie badges dat je verdiend (zie welke in de app via Orange Thank You) ook een cadeau. Afhankelijk van hoe snel je dus bepaalde badges (telkens per 3) verzamelt krijg je dus sneller een promotie/cadeau.
Mvg
Helaas kan dit niet meer.
In de reclame video staat van wel maar ik heb mijn extra data cadeau willen schenken aan iemand maar dat kon niet, ook niet aan een gezinslid.
Met spijt
Mvg
Helen1