annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring stopzetten

Topic gestart op: 30-09-20 21h43

Antwoorden: 6 antwoorden

jessica1993
Gewaardeerd verkenner

Domiciliëring stopzetten

OPGELOST

Ik wil niet langer dat mijn facturen via domiciliëring betaald worden maar via overschrijving. Ik dacht dit makkelijk zelf aan te passen via MyOrange maar steeds krijg ik de melding dat mijn aanvraag verwerkt zal worden en dat dit aangepast wordt. Ik heb hiervoor ook al naar de klantendienst gebeld en daar zou een dossier (dossiernummer 51016649) aangemaakt worden Een paar dagen geleden kreeg ik een sms'je dat dit omgezet was naar betaling via factuur. Echter als ik in MyProximus ga kijken, staat daar nog altijd dat mijn betaling via domiciliëring zal gaan... Iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat ik moet doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @jessica1993 ,

De betalingswijziging zal vanaf de volgende factuur van toepassing zijn. 
De huidige periode zal nog via de oude manier zijn (domiciliëring), vanaf de volgende factuur zal het via een overschrijving zijn. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
haelewyn
Leidende verkenner

En vooral : kijk op je faktuur. Daar zal volgende keer waarschijnlijk niet meer opstaan dat je via domiciliering automatisch betaalt maar dat er een bepaald bedrag met mededeling moet gestort worden voor xx/xx/2020, Vanaf dat moment is het zeker dat de wijziging is doorgegaan.

TomB
Orange-werknemer

Beste @jessica1993 ,

De betalingswijziging zal vanaf de volgende factuur van toepassing zijn. 
De huidige periode zal nog via de oude manier zijn (domiciliëring), vanaf de volgende factuur zal het via een overschrijving zijn. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen