annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring stopzetten

Topic gestart op: 30-09-20 21h43

Antwoorden: 6 antwoorden

jessica1993
Gewaardeerd verkenner

Domiciliëring stopzetten

OPGELOST

Ik wil niet langer dat mijn facturen via domiciliëring betaald worden maar via overschrijving. Ik dacht dit makkelijk zelf aan te passen via MyOrange maar steeds krijg ik de melding dat mijn aanvraag verwerkt zal worden en dat dit aangepast wordt. Ik heb hiervoor ook al naar de klantendienst gebeld en daar zou een dossier (dossiernummer 51016649) aangemaakt worden Een paar dagen geleden kreeg ik een sms'je dat dit omgezet was naar betaling via factuur. Echter als ik in MyProximus ga kijken, staat daar nog altijd dat mijn betaling via domiciliëring zal gaan... Iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat ik moet doen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @jessica1993 ,

De betalingswijziging zal vanaf de volgende factuur van toepassing zijn. 
De huidige periode zal nog via de oude manier zijn (domiciliëring), vanaf de volgende factuur zal het via een overschrijving zijn. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Kinam1
Aspirant verkenner

Ik heb via telefoon mijn domiciliering stopgezet en toch elke maand staat er op mijn bank domiciliering klaar

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jessica1993  als je een domiciliering hebt via Proximus zul je die inderdaad via MyProximus zien staan.

Als je bij Orange alles hebt aangepast dan zal je klantenzone wel aangepast worden maar geef het even de tijd. Het kan ook pas vanaf volgende maand zijn dat het veranderd en dat je laatste betaling nog met domiciliering gaat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jessica1993
Gewaardeerd verkenner

Wat dom... Ik bedoel uiteraard in de "MyOrange" klantenzone. 😉 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@jessica1993 

Dan zou ik gewoon even geduld hebben. Things take time bij Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen