Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-09-20 21h43
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil niet langer dat mijn facturen via domiciliëring betaald worden maar via overschrijving. Ik dacht dit makkelijk zelf aan te passen via MyOrange maar steeds krijg ik de melding dat mijn aanvraag verwerkt zal worden en dat dit aangepast wordt. Ik heb hiervoor ook al naar de klantendienst gebeld en daar zou een dossier (dossiernummer 51016649) aangemaakt worden Een paar dagen geleden kreeg ik een sms'je dat dit omgezet was naar betaling via factuur. Echter als ik in MyProximus ga kijken, staat daar nog altijd dat mijn betaling via domiciliëring zal gaan... Iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat ik moet doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @jessica1993 ,
De betalingswijziging zal vanaf de volgende factuur van toepassing zijn.
De huidige periode zal nog via de oude manier zijn (domiciliëring), vanaf de volgende factuur zal het via een overschrijving zijn.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Ik heb via telefoon mijn domiciliering stopgezet en toch elke maand staat er op mijn bank domiciliering klaar
@jessica1993 als je een domiciliering hebt via Proximus zul je die inderdaad via MyProximus zien staan.
Als je bij Orange alles hebt aangepast dan zal je klantenzone wel aangepast worden maar geef het even de tijd. Het kan ook pas vanaf volgende maand zijn dat het veranderd en dat je laatste betaling nog met domiciliering gaat.
Wat dom... Ik bedoel uiteraard in de "MyOrange" klantenzone. 😉
Dan zou ik gewoon even geduld hebben. Things take time bij Orange.