annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Domiciliëring.

Topic gestart op: 20-09-21 18h56

Antwoorden: 11 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Domiciliëring.

OPGELOST

Hallo !

Hulp aub !

Mijn betalingen gaan via domiciliëring en ik zou zeer graag mijn banknummer willen veranderen. Ik las in een vorige topic dat ik naar de klantenzone moet gaan - heb ik gedaan - daar krijg ik een heel blad over mijn huidige factuur. Ik zou naar Mijn profiel moeten kunnen gaan om daar te klikken op betaalmethode wijzigen maar daar zie ik niets van staan ... Wat doe ik mis ? 

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes 😊

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

Oh @comima dat heb ik ook gehad. Leeg je cache en cookies dan lost het zich op. Moest dat niet zijn gebruik een andere browser dan kan je er wel aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

Maar dat is de app @comima daar hoef je niet uit te loggen. Ik heb dat ook altijd open staan , dus de app open en je bent ingelogd. Daar kun je niet in uitloggen dat is nu eenmaal zo gemaakt dat je dus altijd je gebruik kan zien zonder in te loggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  

Er zijn wijziging gewest dat klopt. Nu moet je je eigen identificeren met je gsm nummer. Je hoeft dus ook niet meer in en uit te loggen om toegang te hebben tot de app. Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat als je een maand niet inlogt dat je weer je gsm nummer moet ingeven. Dit is gewoon ter identificatie en privacy protocollen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@comima 

je stappen waren goed om te beginnen. Kijk in mijn screenshot waar je dit kan vinden:

patrick2_0-1632157304325.png

 

Als je dan op bewerken klikt , wat ik onderin omcirkeld heb , krijg je dit scherm :

patrick2_1-1632157415898.png

 

In dat balkje kan je dan je nieuwe of een ander rekening nummer inzetten.

Laat maar weten of het gelukt is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt voor je hulp ... maar ik geraak niet bij mijn klantengegevens ! Ik doe het met de pc windows 10 en ga naar mijn klantenzone en krijg ...

Schermopname (51).png

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Oh @comima dat heb ik ook gehad. Leeg je cache en cookies dan lost het zich op. Moest dat niet zijn gebruik een andere browser dan kan je er wel aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt Patrick2.

Met Google Chrome lukte het langs geen kanten ...zelfs met het verwijderen van de koekjes, cache enz. Nu is het me wel gelukt met Edge nogmaanls bedankt.

Nu heb k nog iets ... bij het inloggen op de smartphone heb ik per ongeluk geklikt op " ingelogd blijven " en ik zie niets om op te klikken om uit te loggen !!!

Vriendelijke groetekes.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen