annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multimedia aankopen

Topic gestart op: 18-11-19 15h05

Antwoorden: 6 antwoorden

Pixie
Aspirant verkenner

Multimedia aankopen

Ik ben overgestap naar orange van vorige week. Ik wou een aankopen doen via factuur van orange, maar heeft een melding dat niet gaan voor de verifiëren. Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik het moet oplossen? 

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
bluearmy
Aspirant verkenner

ik heb juist het zelfste probleem, ik kon dit over enkele weken nog en nu als ik voor mijn spel op mijn gsm een aankoop wil doen via mijn orange factuur komt er op van " samsung checkout en samsung kopen in app... betaling geannulleerd" weet soms aub iemand die mij kan helpen want ik vind het niet wat ik moet doen. mvg 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bluearmy  

En je hebt de optie aangezet dat je dus multimedia aankopen kan en mag doen via de Orange factuur? 

Anders eens proberen alles opnieuw in te stellen. Kan goed zijn dat er bepaalde wijzigingen gebeurd zijn binnen samsung op het toestel waardoor het nu niet goed verloopt. Zelf kan ik het niet testen aangezien ik die optie niet gebruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben overgestap naar orange van vorige week. Ik wou een aankopen doen via factuur van orange, maar heeft een melding dat niet gaan voor de verifiëren. Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik het moet oplossen? 

Ugh @Pixie,

Vergeet ook niet dat je je multimedia aankopen kan blokkeren of activeren via je Klantenzone of je My Orange app.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pixie  u kan dit instellen in de play stor of de apple store. Door de aankopen die u doet zal dit automatisch op uw factuur komen staan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen