Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-23 11h27
Antwoorden: 6 antwoorden
Het is idd zo dat als je een duplicaat aanvraagd, je moet betalen maar zoveel?!
Ik zou de klantendienst bellen en zeggen dat u niet ingelicht was over de kosten en u een compromis wil.
Ook dat alle werknemers ingelicht worden van de extra kosten van diensten of producten indien deze gevraagd worden en dat dit anders niettig is verklaard of zoiets.
Het personeel moet proffecioneel zijn en al wetende dat het om zo'n serieuze bedrag gaat, dan moet je dat zeker benoemen want dit is gewoon cruciale informatie ver,wijfen!
Niet iedereen kan dat zomaar betalen!
Moest je problemen hebben, neem contact op met ombudsdiensttelecom
Mvg
Erg dat dit topic wordt vermeld door de medewerker van de klantendienst om klacht in te dienen!!!
Vind ik ook, @nessietje81
Je kunt in My Orange of je klantenzone de laatste 18 facturen opvragen. Als je denkt van ze later nog nodig te hebben sla je ze best ergens op.
Hier ook al gelezen dat duplicata betalend zijn.
Je kunt bellen naar de 5000 om het even uit te leggen, Misschien doen ze wel een geste