Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-23 11h27
Antwoorden: 6 antwoorden
Heb al ingebeld. Ze kunnen niets voor mij doen en verontschuldigen zich dat de medewerker mij niet correct geïnformeerd heeft. Wanneer ik hen vroeg om het gesprek te herbeluisteren (elk gesprek wordt door Orange opgenomen) zodat ze zelf konden vaststellen dat ik geen communicatie kreeg dat dit betalend was, werd mij verteld dat dit er niet toe doet. Toen ik vroeg waar ik een officiële klacht hiervoor kan indienen, werd mij meegedeeld dat ik een nieuw topic hier diende aan te maken en het zo wel bij hun terecht komt ????
Hier zitten alleen klanten, @nessietje81 - Ik ook
Er is geen link naar de 5000
Dit staat in de algemene voorwaarden ivm klacht
10.9. Alle klachten betreffende facturen moeten duidelijk
gemotiveerd en schriftelijk aan de klantendienst van Orange
Belgium n.v. worden gestuurd op het adres vermeld in artikel
17.1.1. van deze Algemene Voorwaarden en dit binnen drie
maanden na de datum van opstelling van de betrokken factuur.
Na deze termijn wordt de Klant onherroepelijk geacht het
gefactureerde bedrag te aanvaarden. De indiening van een klacht
ontslaat de Klant niet van zijn verplichting tot betaling van het nietbetwiste gedeelte. De registratie van het gebruik van de Dienst,
die als basis dient voor de facturering en door Orange Belgium n.v.
wordt opgeslagen, primeert boven elk ander element van bewijs,
ook diegene die uitgaan dat van de Klant, onverminderd het recht
van de Klant om het tegenbewijs met alle middelen te leveren.
Artikel 17. Klachten en geschillen
17.1. Minnelijke schikking
17.1.1. In geval van klachten of problemen met betrekking tot
de uitvoering van de Overeenkomst, wendt de Klant zich tot de
klantendienst van Orange:
Orange Belgium n.v.
Postbus 950, 1140 Brussel
tel.: 02 745 95 00 of gratis met je Orange-mobiel nummer: 5000
Website: http://www.orange.be/contact
17.1.2. Indien de Klant niet tevreden is met het antwoord
van de klantendienst van Orange, kan hij zich richten tot de
Ombudsdienst voor Telecommunicatie die door de bevoegde
instanties werd opgericht voor dit doel en waarmee Orange
Belgium n.v. een overeenkomst heeft afgesloten:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus31000 Brussel
tel.: 02 223 09 09
fax: 02 219 86 59
Mail: klachten@ombudsmantelecom.be
Website: www.ombudsmantelecom.be