annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Duplicaat factuur

Topic gestart op: 24-02-23 11h27

Antwoorden: 6 antwoorden

nessietje81
Gewaardeerd verkenner

Duplicaat factuur

  • Ik heb een aantal duplicaten van oude facturen opgevraagd. Op geen enkel moment werd er door de medewerker van de klantendienst meegedeeld tijdens het gesprek dat dit betalend was. Dit kan nagegaan worden want elk gespek wordt toch opgenomen  door orange ! Tot mijn grote verbazing wordt er mij nu 154,92 euro aangerekend op mij factuurvoor het verzenden van deze duplicaten. Had ik geweten dat dit betalend was had ik deze nooit opgevraagd. Wat kan ik doen want ik ga niet akkoord met het betalen van deze kost wegens slechte communicatievan orange?
Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Helen1
Ervaren genezer

@nessietje81 

Het is idd zo dat als je een duplicaat aanvraagd, je moet betalen maar zoveel?!

Ik zou de klantendienst bellen en zeggen dat u niet ingelicht was over de kosten en u een compromis wil.

Ook dat alle werknemers ingelicht worden van de extra kosten van diensten of producten indien deze gevraagd worden en dat dit anders niettig is verklaard of zoiets.

Het personeel moet proffecioneel zijn en al wetende dat het om zo'n serieuze bedrag gaat, dan moet je dat zeker benoemen want dit is gewoon cruciale informatie ver,wijfen!

Niet iedereen kan dat zomaar betalen!

Moest je problemen hebben, neem contact op met ombudsdiensttelecom

 

Mvg

0 pluimen
nessietje81
Gewaardeerd verkenner

Erg dat dit topic wordt vermeld door de medewerker van de klantendienst om klacht in te dienen!!!

Gregory
Wijze
Wijze

Vind ik ook, @nessietje81 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in My Orange of je klantenzone de laatste 18 facturen opvragen.  Als je denkt van ze later nog nodig te hebben sla je ze best ergens op.

Hier ook al gelezen dat duplicata betalend zijn.  

Je kunt bellen naar de 5000 om het even uit te leggen,  Misschien doen ze wel een geste

 

Leden met de meeste pluimen