Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 17h08
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik ben nieuw op het forum hier, dus goeiemiddag allemaal.
De anomalie waar deze post over gaat is mijn onlangs gewijzigde e-mailadres waarmee ik inlog op “mijn klantenzone”.
Niettegenstaande die wijziging perfect gelukt is (ik kan zonder problemen inloggen met het nieuw geregistreerde e-mailadres) word ik met het probleem geconfronteerd dat ik, eens ik ingelogd ben, mijn oude e-mailadres niet kan wijzigen in de tab profiel.
Als ik daar op “bewerken” klik en mijn nieuwe e-mailadres invoer krijg ik steeds volgende foutmelding: “We kunnen je aanvraag niet behandelen. Probeer het later opnieuw.”
Dit is een probleem dat zich al lange tijd manifesteert en blijkbaar niet op te lossen is door de helpdesk die ik daar reeds enkele keren voor gecontacteerd heb.
Mijn account werd tot tweemaal toe door hen verwijderd, doch steeds verschijnen bij het aanmaken van een nieuwe account de oude gegevens inclusief het foutieve e-mailadres.
Aangezien ik nu wil overstappen van een herlaadkaart naar een GO-abonnement vind ik het wel belangrijk dat Orange over correcte gegevens beschikt van me zodat er nooit discussie kan ontstaan over een al dan niet verstuurde of ontvangen e-mail.
Is er hier iemand die reeds met zo een probleem geconfronteerd werd en zo ja, wat bracht de oplossing?
Dat ik daarvoor naar Tribe moet schrijven vind ik wel een beetje jammer eigenlijk, volgens mij moet een helpdesk dit kunnen oplossen zonder meer. Maar neen, ondanks de goeie wil van die mensen daar raakt dit maar niet opgelost.
Is er naast de helpdesk of dit forum nog iets of iemand die dit in orde kan brengen voor me?
Je kan het eens vragen aan @Totem misschien kan hij je verder helpen hiermee .
het moet toch op te lossen zijn en ben je al een keer naar de Orange winkel geweest .zou toch eens nogmaals gaan misschien is er iemand anders die er zit die u nu wel kan helpen.
veel succes !