annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

En de prijzen stijgen nog maar eens

Topic gestart op: 14-12-22 21h04

Antwoorden: 12 antwoorden

Janique
Ervaren verkenner

En de prijzen stijgen nog maar eens

OPGELOST

Net gelezen dat de prijzen vanaf januari 2023 nog maar eens omhoog gaan. 

Ik ben klant voor tv en internet. Op vandaag 17 euro voor tv en 49 voor internet. Samen dus 59 euro per maand. In januari van 2022 was dit nog 55 euro.

Volgende maand komt daar voor beide diensten nog maar enkele euros bij.

Januari 2022  factuur 55 euro

Januari 2023 factuur 65 euro

10 euro opslaan voor een paar basisdiensten is toch wel wat overdreven.

Graag had ik eens jullie reacties gelezen hieromtrent. Groetjes aan iedereen hier trouwens 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Janique 

Zelf vindt ik heel normaal dat de prijzen stijgen. Je krijgt op de gsm ook meer mobiele data , ongeacht of je dit nu wel of niet nodig hebt. Alles wordt duurder niet enkel je provider maar eten en drinken en gas en licht en water je naft alles is duurder. Dus waarom zou je provider niet duurder worden ? Ook zij hebben stijgende kosten in loon , de stroom de investeringen die ze doen alles komt er bij kijken. Het is niet omdat ze de prijs omhoog doen dat ze hun zakken vullen en er niks mee doen want hier gaan hun onkosten ook van betaald worden. 

Ik heb voor tv en internet Telenet en betaal het drie dubbele van het geen jij betaald en daar zit niks bijzonders bij. En ja ik ben ook €5 gestegen op nog geen jaar en wat gaat het volgend jaar zijn ? Weer €5 ? Tja dan is het zo anders kan men net zo goed de diensten niet hebben. 

Je weet dat Belgie het duurste land is voor telecom en ja als er dan een prijs verhoging komt betaal je meer maar goed dan zie ik en lees ook meer mensen die klagen. Maar het is nu eenmaal zo en men dient zich erbij neer te leggen dat die verhogingen er zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Floepke1
Ervaren verkenner

Idd alles word niet duur, maar veel te duur ,en zo met The Great Reset ...gaan veel firma's failliet....aangezien de mensen het niet meer zullen kunnen betalen 😒

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Zelf ben ik SUPER TEVREDEN dat Go Extreme SE EINDELIJK 300GB heeft en daarna aan 512kb/sec!!!

0 pluimen
Janique
Ervaren verkenner

Ja dat kan wel goed zijn dat ge heel kontent zijt. Maar wees nu eerlijk wie heeft nu 300 GB aan data nodig op zijn gsm. Ik heb 10 GB en daarmee kom ik ruim toe op het eind van de maand. En ja iedere dag geconnecteerd in de auto alle dagen Spotify en tune in radio. Thuisgekomen schakel ik dan natuurlijk over op wifi. Nee al geven ze 1000 GB mij kunnen ze niet verleiden met zo ee' promoties. 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Janique 

Ik ben sinds 2019 klant.

In 2019 overgestapt van Proximus (€125) naar Orange:
2 x koala met maar liefst 4Gb! mobiele data
2 x data verdubbeling wegens internet en TV (dus 8Gb per GSM in totaal)
Internet aan 100Mbps
Tv met een decoder (met harde schijf). Deed wat hij moest doen, maar meer ook niet...
Totaalprijs in 2019: €89

Vanaf 15 januari 2023:
2 x Go Plus met een zot veel aan data, 20Gb per gsm!
Internet aan 150Mbps
TV met een (Android) TV box + mogelijkheid om tv te kijken via laptop (incl. opnames)
Totaalprijs vanaf januari: €91

Wat mensen vergeten is dat Orange een hele periode is gezakt in prijs! 
Nu alles duurder is geworden kunnen ze niet anders of hun prijzen verhogen. Ze moeten namelijk ook lonen betalen, elektriciteit/gas en 101 andere kosten. 

Als ik m'n toekomstig pakket vergelijk met mijn pakket in 2019 dan betaal ik slechts €2 meer op 3 jaar tijd en dit voor 250% meer mobiele data, 50% hogere downloadsnelheid en een nieuwe TV box met een pak meer mogelijkheden...

Kijk gerust wat andere providers zullen doen begin volgend jaar...

Leden met de meeste pluimen