Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-05-21 14h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Het zit zo.
Orange moet mij al 1.5 maand een kredietnota geven voor 59 euro owv een fout van hen. Die is allang goedgekeurd maar blijft door "een error" hangen in hun systeem.
Ik heb hiervoor intussen 20 telefoons gedaan. Men raadde me aan het bedrag te betalen de kredietnota er af te trekken. Heb ik dus gedaan. Een uitstel van betaling had ik ook al gedaan op aanraden van een andere medewerker want "tegen dan zou de error wel weg zijn". Niet dus. Bij een andere telefoon om hulp zeiden ze dat niemand momenteel geschorst wordt, owv een nieuw systeem. Ik mocht erop vertrouwen. Niet dus. Maandag kreeg ik een waarschuwing per sms ivm schorsing. Ik de zoveelste telefoon gedaan. Iemand die me echt zou helpen, verzekerde dat ik niet zou geschorst worden. En vandaag ben ik dus geschorst!!! Kan niks meer doen.
Ik ben nu via gsm buurman hier een bericht ah maken, ten einde raad. Toen ik daarstraks belde met zijn telefoon, raadden ze me aan om de 59 euro die openstond maar eigenlijk dus een kredietnota is en in error blijft hangen in hun "systeem" toch te betalen. En dan zou het zeer snel in orde zijn. 4u geleden heb ik dat gedaan! Enkel ligt hun "systeem" dat betalingen verwerkt nu ook plat!!
Als dit niet snel in orde is, verander ik van operator terug!!! Ik ben 2j geleden van telenet gekomen wegens hun vëel te hoge prijzen, maar dit amateurisme hangt me de keel uit!
Bovendien moeten ze ook die 59 euro nog teruggeven erna!!
Hier zit ik nu zonder te kunnen bellen nr mijn familie en vrienden. Tv werkt niet, geen internet, geen telefoon. En dat allemaal door fout na fout na fout van orange en klantendienst die namelijk allemaal dingen beloven die totaaaaal niet kloppen!!!
Wat nu? Elk advies is welkom. Ik ben ten einde raad. Dit is zo oneerlijk.
😡😡😠🤬
Op FB lezen er heel wat mensen. Het kost mij geen energie. En natuurlijk is slechte reclame heel slecht idee, voor elk bedrijf. Wat je zegt gaat in tegen basis marketing principe. 😀 mond aan mond reclame (vooral negatieve: wordt 10x meer doorgezegd dan 1 positief iets) heeft zijn gevolgen.
Juist tegoei. Blijkbaar ben je als klant geen koning bij Orange.
Och, @Leentje1973 ik heb niet gezegd dat Orange die houding aanneemt.
Enkel dat je kruistocht niet zal opleveren wat je ervan verwacht
Kruistocht? Waar heb je het over?
Ik vertel enkel wat is gebeurd.
En tuurlijk heeft dat resultaat.
Ps intussen mijn geld terug. Had ook ad telefoon zeer duidelijk gezegd dat ik slechte reclame maak overal. Het was plots snel in orde.
Elk bedrijf dat zichzelf serieus neemt wil negatieve reclame beperken. Hun probleem.
Ziezo.
Grtjs
Dat is de slechtste houding die je kan aannemen als bedrijf "die paar maken niks uit". Het kost me geen energie hoor. Bovendien wordt FB druk gelezen.
Elke potentiële klant is belangrijk voor een bedrijf en slechte mond aan mond reclame door slechte service vindt heus zijn weg.
Basis marketing.