annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erg boos door onterechte schorsing

Topic gestart op: 20-05-21 14h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Erg boos door onterechte schorsing

Het zit zo.

Orange moet mij al 1.5 maand een kredietnota geven voor 59 euro owv een fout van hen. Die is allang goedgekeurd maar blijft door "een error" hangen in hun systeem.

Ik heb hiervoor intussen 20 telefoons gedaan. Men raadde me aan het bedrag te betalen de kredietnota er af te trekken. Heb ik dus gedaan. Een uitstel van betaling had ik ook al gedaan op aanraden van een andere medewerker want "tegen dan zou de error wel weg zijn". Niet dus. Bij een andere telefoon om hulp zeiden ze dat niemand momenteel geschorst wordt, owv een nieuw systeem. Ik mocht erop vertrouwen. Niet dus. Maandag kreeg ik een waarschuwing per sms ivm schorsing. Ik de zoveelste telefoon gedaan. Iemand die me echt zou helpen, verzekerde dat ik niet zou geschorst worden. En vandaag ben ik dus geschorst!!! Kan niks meer doen.

Ik ben nu via gsm buurman hier een bericht ah maken, ten einde raad. Toen ik daarstraks belde met zijn telefoon, raadden ze me aan om de 59 euro die openstond maar eigenlijk dus een kredietnota is en in error blijft hangen in hun "systeem" toch te betalen. En dan zou het zeer snel in orde zijn. 4u geleden heb ik dat gedaan! Enkel ligt hun "systeem" dat betalingen verwerkt nu ook plat!!

Als dit niet snel in orde is, verander ik van operator terug!!! Ik ben 2j geleden van telenet gekomen wegens hun vëel te hoge prijzen, maar dit amateurisme hangt me de keel uit!

 

Bovendien moeten ze ook die 59 euro nog teruggeven erna!!

Hier zit ik nu zonder te kunnen bellen nr mijn familie en vrienden. Tv werkt niet, geen internet, geen telefoon. En dat allemaal door fout na fout na fout van orange en klantendienst die namelijk allemaal dingen beloven die totaaaaal niet kloppen!!!

 

Wat nu? Elk advies is welkom. Ik ben ten einde raad. Dit is zo oneerlijk.

😡😡😠🤬

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
KimberlyL89
Rekruut scout

Het is bij mij hetzelfde,

2 maand geleden belt Orange mij op om te vragen of we (ik en mijn vriend) willen overstappen van Telenet naar Orange.., omdat hun mooi verkoopspraatje jammer genoeg gewerkt heeft hebben wij hiermee toegestemd. Orange ging alle gegevens en betalingen van mij en mijn vriend op 1 rekening zetten, nu is het al de tweede maand dat zowel mijn vriend als ik een torenhoge (257 euro!!!) als factuur krijgen. Zowel ik als mijn vriend moeten apart heel veel betalen. Zelf bij Telenet heb ik nooit voor 2 maand telefoon en televisie 257 euro per persoon moeten betalen?! En we kunnen zelf bij Orange niet eens zeven dagen terug kijken of gratis films bekijken (en dit voor 130 euro per maand per persoon?!)

Maar als je nu Orange wilt bereiken ivm een vraag over jouw factuur dan zijn ze niet te bereiken, maar als je belt om nieuwe klant te worden dan zijn ze we heel snel! Ik probeer al drie dagen lang van s' morgens tot s' avonds te bellen maar ik krijg niemand te pakken..Wel raar, want toen ze belden om klant bij hun te worden kreeg ik om de vijf minuten telefoon van hun..Ze zouden beter wat minder de mensen lastig vallen hiermee en hun eigen klanten helpen!!! 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

ivm met geld tegoed, heb ik lang geleden een geval voorgehad met Proximus.

Ze hadden teveel geld van de bank genomen via domiciliëring. Domiciliëring stopgezet en het teveel afgetrokken van het bedrag van de maand erop.  Mis... Indien ik niet betaalde zou ik geschorst worden.  Het geld nooit terug gezien.  Sindsdien nooit meer domiciliëring.

 

Denk dat er een verschillend systeem is voor te ontvangen en te betalen

Wat je geval betreft 

(1) Afwachten tot ze je terug activeren - misschien kun je een prive bericht sturen via messenger om  het geval uiteen te doen

(2) Je moet eerst de kredietnota krijgen.  Dan kan je nog max 3 maand wachten op je geld als ik dit mag geloven Re: Remboursement - Tribe (orange.be)

 

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Nog steeds mijn geld niet terug. Intussen maak ik bij mensen zeer slechte reclame door dit voorval te vertellen. Mensen die misschien anders zouden overstappen en het nu niet doen.

Hun keuze. Als zij hun klanten op déze manier behandelen, dan tekenen ze hier zelf voor.

 

Ps vandaag lag het betalingssysteem opnieuw plat. Hoe vaak ik dat al heb moeten horen de laatste weken, niet te doen... wat een amateurisme.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heel jammer @Leentje1973 

En ik zou mijn energie niet steken door slechte reclame te maken - ze hebben 2.6 miljoen klanten - een paar die misschien zouden overstappen zullen geen pijn doen

Je kunt alleen maar wachten op de terugbetaling.  

success,

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen