annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra 30 euro bij installatie 's avonds terwijl me beloofd is dat dit niet ging aangerekend worden

Topic gestart op: 09-10-24 15h45

Antwoorden: 5 antwoorden

stefvb29
Aspirant scout

Extra 30 euro bij installatie 's avonds terwijl me beloofd is dat dit niet ging aangerekend worden

OPGELOST

Een tijd terug is de technieker mijn installatie komen plaatsen.

Omdat de vorige eigenaar zijn verhuis niet doorgegeven had was de oorspronkelijke installatiedatum verplaatst naar de dag van uiteindelijke installatie.

Ik had mijn aanvraag 6 maanden op voorhand ingediend en toen we eindelijk een mail kregen (na al meermaals gebeld te hebben) dat de installatie nog later ging plaatsvinden heb ik gebeld om te vragen of dat de installatie niet vroeger kon gebeuren aangezien ik al wel een hele tijd aan het wachten was.

Dit was geen probleem maar ik zei dat ik enkel 's avonds kon. De persoon aan de telefoon vermelde de daarvoor extra kost van 30 euro en ik vroeg hen of ik hiervoor moest betalen omdat de installatie niet door mij was uitgesteld in de eerste instantie en dat ik eigenlijk op de oorspronkelijke installatie datum wel vrij was. 

De persoon aan de telefoon gaf me gelijk en zei me dat ik dit dus niet moest betalen omdat ik zo lang had moeten wachten.

Nu krijg ik dus mijn factuur met die 30 euro toch op. Heb al gebeld naar Orange maar die zeiden me dat dit niet kan en dat ik sowieso die extra kost moet betalen terwijl de andere orange medewerker me dus weldegelijk beloofd had dat ik dit niet moest betalen. 

Wat kan ik hier aan doen? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
stefvb29
Aspirant scout

Na een 2de keer bellen is het inderdaad gelukt!  bedankt voor de hulp

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@stefvb29  goedenavond fijn dat het opgelost is.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
stefvb29
Aspirant scout

Is dan toch wel gek dat de ene medewerker mij beloofd dat ik dit niet moet betalen en de andere mij zegt dat dit niet kan. Ik zag dat er op het forum nog iemand was die dit voorhad maar dat die gewoon niet wist dat dit meer kostte. Die persoon heeft uiteindelijk de 30 euro wel terug gehad dus misschien is er nog hoop? Al hun gesprekken worden toch opgenomen dus ik heb op die manier wel bewijs dat dit me beloofd was

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan zou ik eens terug bellen naar de 5000

stefvb29
Aspirant scout

Na een 2de keer bellen is het inderdaad gelukt!  bedankt voor de hulp

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen