annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra aangerekende kosten

Topic gestart op: 24-04-20 13h14

Antwoorden: 3 antwoorden

Zooken
Aspirant verkenner

Extra aangerekende kosten

Orange blijft extra kosten aanrekenen voor een verzekering op gsm toestel. 

Ik ben voor het Corona gebeuren naar de Orange shop geweest,met de vraag waarom ik al meer dan 2 jaar 42 euro betaal ipv de 35 euro die het koala abonnement beloofd!

Het zou gaan om een verzekering op het toestel. 

Ik neem nooit zulke verzekeringen en liep al een half jaar rond met een gebroken scherm. Had ik geweten dat ze mij zo een verzekering hadden opgelapt kon ik hier gebruik van maken. 

Ik koos een nieuw toestel, met de nadruk op het ANNULEREN van deze extra verzekering. Nu 2 maand later blijft de 7 euro extra aangerekend!

De klantendienst zou de eerste 6 maand niets kunnen wijzigen, hoewel ik dus in eigen persoon naar de winkel ben geweest om dit te schrappen!

Op mijn contract staat ook niets van verzekering, enkel 35 euro abonnement. 

Hoe geraak ik van deze extra kosten af?? Anders overweeg ik na 15 jaar klant toch een overstap naar de concurrentie. Ik heb het gehad met het achterna lopen!

Domiciliëring alvast geblokkeerd, dan kan er niet anders dan reactie komen! 

Labels (5)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Zooken  kijk eens in je klantenzone of je daar al ziet staan dat je een verzekering hebt dan kan je daar al op annuleren drukken. Moest dat niet zijn , dus dat het daar niet in actief staat dan kan je het beste eens je bericht sturen via Messenger of Twitter. Daar kunnen ze je probleem voorleggen aan de juiste diensten en het schrappen. 

Eigenaardig is dat je zegt een verzekering en het staat niet op je factuur. Dan kan het zijn dat de verzekering via een andere maatschappij loopt en dat Orange het bedrag daar naar toe door geeft. Bij mijn weten heeft Orange ook geen eigen verzekering op toestellen maar gebeurd enkel de betaling via Orange gedaan te worden. 

Maar vraag het eens via de wegen die ik je heb gegeven want hier is geen klantendienst wij zijn ook klant en hebben voor de rest geen inzicht op klanten zaken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Zooken
Aspirant verkenner

Ik kan in de klantenzone niets als non actief zetten. Enkel bij detail factuur zie ik telkens staan "insurance 7 euro + koala abonnement". 

Ik begrijp het gewoon niet, want ik sluit nooit extra verzekeringen af voor toestellen. 

In de shop werd mij ook gezegd dat het nu zou geannuleerd worden, maar kennelijk niet.. Want staat nog steeds op factuur. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zooken  misschien is het foutief door gegeven en foutief aangegeven dat je deze verzekering wil hebben. Kan altijd iets fout gaan natuurlijk. Geeft het gewoon door via Messenger of Twitter , dan moet je ook niet aan de lijn wachten en zij zullen berichtgeving doen als het is opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen