annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra kosten

Topic gestart op: 04-04-21 18h35

Antwoorden: 2 antwoorden

Ellen1981
Rekruut scout

Extra kosten

Vorige week vrijdag heeft een technieker men verhuis geregeld. Deze dienst is gratis dus nam ik er een dag verlof voor. Alles leek in orde tot ik vandaag een bericht kreeg dat ik over mijn mobiele data zit op men gsm. Blijkbaar heeft de WIFI hier nooit gewerkt tot vandaag. Denk je, je had dat maar moeten zien. Klopt, mijn fout heb het niet opgemerkt. Er moet nu opnieuw een technieker langskomen en aangezien ik niet nog een dag verlof kan nemen moet deze op een avond komen. Resultaat, ik heb tot volgende week vrijdag geen 4G of moet over mijn bundel gaan, ik heb een dag geen loon en ik moet ook nog eens 30€ betalen om het op te lossen. Een dure maand wordt dit om op het internet te kunnen gaan. Er wordt mij 13€ tegemoetkoming aangeboden. Ik ben hier NIKS mee en ben dus na jaren tevreden klant ineens een heel ontevreden klant. Misschien toch maar eens een overstap maken naar een andere provider. Jammer! 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
MarijnCOOL
Gewaardeerd verkenner

Kan dit echt gebeuren echt klopt dit??!!! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ellen1981  

Persoonlijk vind ik dit niet kloppen. 

Je hebt een verhuis aangevraagd en Orange heeft alles geregeld om je verhuis in orde te brengen. De technieker ter plaatse heeft dan alles geïnstalleerd maar achteraf blijkt er iets niet te werken. Is dit jou fout ? Nee vind ik van niet. De technieker ter plaatse had alles moeten testen of dit wel of niet werkt. En dat er dan iemand terug moet komen om het als nog te maken vind ik dat dit een gratis interventie moet zijn. 

Nu weet ik wel dat avond afspraken betalend zijn maar Orange is in gebreke gebleven dus in dit geval moet Orange het gratis oplossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen