Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-22 17h50
Antwoorden: 10 antwoorden
Waarom slaagt men er niet in om het factuur niet op het juiste bedrag te krijgen ? En is er mss een mogenlijkheid om op een andere manier te comuniceren met de klantendienst dan via de telefoon ? Na 7 x bellen over hetzelfde probleem dat dan toch weer niet lukt om het juist te krijgen en de uren wachttijd heb ik geen zin meer om via telefoon te comuniceren met dit comunicatiebedrijf . Dus mocht er een mogenlijkheid bestaan om dit via mail te doen , dan hoor ik het graag .
Alvast bedankt voor de info ,
Mvg Dominiek
Gewoon internet en tv en 2 gsm zou . Gsm go plus elks . Zou normaal 85€ moeten zijn . Deze maand 106€ vorige maand 167€ , is toen 59€ afgegaan . De maand ervoor 1x 39€ en 1x 54€ . Totaal geen overzicht en zelfs duurder dan een Telenet . Kan ik beter naar Telenet , die hebben een klantendienst die berijkbaar is en die wel werkt aan een oplossing. Bij Orange nu al meer dan 4 u aan de telefoon gehangen en nog niks in orde .
Zou me niet blind staren op die bedragen, maar eens zien hoe ze aan het totaal komen
36 internet
17 TV
16 Go plus - multiproduct voordeel
16 Go plus - multiproduct voordeel
---
85
Die 59 EUR zijn de opstartkosten
De eerste factuur is altijd hoger aangezien men pro rata temporis voor een gedeelte van een facturatie cyclus betaalt + de volledige volgende cyclus
Best eens de gedetailleerde facturen nazien om te zien waar het verschil zit
Meer 4G dan 11 GB, multimedia aankopen, ...
Weet ook dat de de Go Plus aan 21 is als je btw nr op de factuur staat. Het multiproduct voordeel geldt dan niet - tenzij je er een internet boost bijneemt (rare kronkel van Orange)
Je betaalt een periode vooraf, @patrick2 de eerste keer
Delen door 3 gaat niet
Weet dat je altijd vooruit betaalt voor de volgende periode
De eerste factuur is dan hoger
Bezie even de gedetailleerde factuur -