annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur : Verkeerde bedragen

Topic gestart op: 16-09-22 17h50

Antwoorden: 10 antwoorden

Dominiek76
Aspirant verkenner

Factuur : Verkeerde bedragen

Waarom slaagt men er niet in om het factuur niet op het juiste bedrag te krijgen ? En is er mss een mogenlijkheid om op een andere manier te comuniceren met de klantendienst dan via de telefoon ? Na 7 x bellen over hetzelfde probleem dat dan toch weer niet lukt om het juist te krijgen en de uren wachttijd heb ik geen zin meer om via telefoon te comuniceren met dit comunicatiebedrijf . Dus mocht er een mogenlijkheid bestaan om dit via mail te doen , dan hoor ik het graag .

Alvast bedankt voor de info , 

Mvg Dominiek 

Labels (3)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Mattie
Aspirant genezer

Misschien een tip, vraag eens achter een dossiernummer, zo kunnen ze makkelijk je gegevens en het vorige gesprek terug opnemen.

Het is inderdaad moeilijk te zeggen op deze manier wat er juist aan de hand is zonder de details te kennen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt de chat proberen @Dominiek76 

Hier volledig naar onder scrollen, dan op het blauw icoon rechts klikken

Welkom op onze chat. We helpen U graag tussen 8u en 21u40

Best klantnr, telnr, factnr, naam, bericht ergens voorbereiden.  Dan kun je copieren en plakken in de chat

Als het je eerste factuur is dit even lezen

0 pluimen
Dominiek76
Aspirant verkenner

De link geprobeerd en bericht verstuurd , maar bericht niet verzonden krijg ik telkens als melding .

Al veel spijt dat ik overgestapt ben !!!!!! Totaal voor internet tv en 2 gsm zonder extra normaal was er beloofd 85 euro per maand . Nu op 3 maand 370 euro een verschil van 120 euro op 3 maand .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dominiek76 

€ 123 per maand , welke formules heb je dan van de gsm en heb je een optie speedboost ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen