Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-22 17h50
Antwoorden: 10 antwoorden
Waarom slaagt men er niet in om het factuur niet op het juiste bedrag te krijgen ? En is er mss een mogenlijkheid om op een andere manier te comuniceren met de klantendienst dan via de telefoon ? Na 7 x bellen over hetzelfde probleem dat dan toch weer niet lukt om het juist te krijgen en de uren wachttijd heb ik geen zin meer om via telefoon te comuniceren met dit comunicatiebedrijf . Dus mocht er een mogenlijkheid bestaan om dit via mail te doen , dan hoor ik het graag .
Alvast bedankt voor de info ,
Mvg Dominiek
Misschien een tip, vraag eens achter een dossiernummer, zo kunnen ze makkelijk je gegevens en het vorige gesprek terug opnemen.
Het is inderdaad moeilijk te zeggen op deze manier wat er juist aan de hand is zonder de details te kennen.
Je kunt de chat proberen @Dominiek76
Hier volledig naar onder scrollen, dan op het blauw icoon rechts klikken
Welkom op onze chat. We helpen U graag tussen 8u en 21u40
Best klantnr, telnr, factnr, naam, bericht ergens voorbereiden. Dan kun je copieren en plakken in de chat
Als het je eerste factuur is dit even lezen
De link geprobeerd en bericht verstuurd , maar bericht niet verzonden krijg ik telkens als melding .
Al veel spijt dat ik overgestapt ben !!!!!! Totaal voor internet tv en 2 gsm zonder extra normaal was er beloofd 85 euro per maand . Nu op 3 maand 370 euro een verschil van 120 euro op 3 maand .
€ 123 per maand , welke formules heb je dan van de gsm en heb je een optie speedboost ?