annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur : Verkeerde bedragen

Topic gestart op: 16-09-22 17h50

Antwoorden: 10 antwoorden

Dominiek76
Aspirant verkenner

Factuur : Verkeerde bedragen

Waarom slaagt men er niet in om het factuur niet op het juiste bedrag te krijgen ? En is er mss een mogenlijkheid om op een andere manier te comuniceren met de klantendienst dan via de telefoon ? Na 7 x bellen over hetzelfde probleem dat dan toch weer niet lukt om het juist te krijgen en de uren wachttijd heb ik geen zin meer om via telefoon te comuniceren met dit comunicatiebedrijf . Dus mocht er een mogenlijkheid bestaan om dit via mail te doen , dan hoor ik het graag .

Alvast bedankt voor de info , 

Mvg Dominiek 

Labels (3)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Dominiek76
Aspirant verkenner

Gewoon internet en tv en 2 gsm zou . Gsm go plus elks . Zou normaal 85€ moeten zijn . Deze maand 106€ vorige maand 167€ , is toen 59€ afgegaan . De maand ervoor 1x 39€ en 1x 54€ . Totaal geen overzicht en zelfs duurder dan een Telenet . Kan ik beter naar Telenet , die hebben een klantendienst die berijkbaar is en die wel werkt aan een oplossing. Bij Orange nu al meer dan 4 u aan de telefoon gehangen en nog niks in orde . 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou me niet blind staren op die bedragen, maar eens zien hoe ze aan het totaal komen

36 internet
17 TV
16 Go plus - multiproduct voordeel
16 Go plus - multiproduct voordeel
---
85


Die 59 EUR zijn de opstartkosten

De eerste factuur is altijd hoger aangezien men pro rata temporis voor een gedeelte van een facturatie cyclus betaalt + de volledige volgende cyclus

Best eens de gedetailleerde facturen nazien om te zien waar het verschil zit

Meer 4G dan 11 GB, multimedia aankopen, ...

Weet ook dat de de Go Plus aan 21 is als je btw nr op de factuur staat. Het multiproduct voordeel geldt dan niet - tenzij je er een internet boost bijneemt (rare kronkel van  Orange)

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je betaalt een periode vooraf, @patrick2 de eerste keer

Delen door 3 gaat niet

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory 

Dat weet ik en heb al gezien dat je inderdaad niet kan delen door drie want de prijs die ik zeg klopt ook niet want dan kom je uit op € 123,33

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Weet dat je altijd vooruit betaalt voor de volgende periode

De eerste factuur is dan hoger

Bezie even de gedetailleerde factuur - 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen