Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-19 08h58
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo
Kan ik ergens een factuur betwisten anders dan via telefoon?
Ik heb graag alles op email staan.
Sinds 1 augustus ben ik verhuisd en wou ik orange meenemen. Na 2 maanden bleek dat Orange het niet kon aansluiten omdat de dropkabel foutief zou zijn (PE14) maar volgens het bedrijf wat de kabel gelegd heeft, was dit wel degelijk de juiste kabel (PE14 was nodig omdat het een langere afstand was), nochtans zei de klantendienst dat dit wel ging maar volgens de technieker was dit niet het geval. hierna heb ik dan maar besloten om Orange op te zeggen. Ik krijg wel nog facturen voor de maanden Augustus en September terwijl ik geen diensten gehad heb, hiervoor heb ik vaak gebeld maar kreeg ik de uitleg dat de compensatie ging gebeuren nadat ik terug was aangesloten, wat in dit geval dus niet meer was.
Ik zou in uw plaats gewoon de factuur betalen, ZONDER de boete en gewoon afwachten. Ik denk niet dat Orange hard zal aandringen want ze weten zelf ook wel dat ze illegaal bezig zijn.
Bij deze wil ik mij bij u wel verontschuldigen voor het kapen van uw topic. Ik heb mij een beetje laten meeslepen in het verhaal. Mijn excuses dus. Misschien dat een moderator of @Totem dit kan opsplitsen en er een nieuwe thread van maken om dit recht te zetten?
Indien je zulke vragen hebt kun je in het vervolg best een nieuw eigen topic starten, het topic van iemand anders kapen is niet erg netjes ...
Wanneer je toch liever modern werkt, je kan Orange ook wel bereiken via Twitter en Messenger. Daar kun je natuurlijk ook loggings van bijhouden zodat je achteraf een spoor hebt.