annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur betwisten?

Topic gestart op: 16-10-19 08h58

Antwoorden: 12 antwoorden

Corvilainke
Rekruut scout

Factuur betwisten?

Hallo

Kan ik ergens een factuur betwisten anders dan via telefoon?

Ik heb graag alles op email staan.

Sinds 1 augustus ben ik verhuisd en wou ik orange meenemen. Na 2 maanden bleek dat Orange het niet kon aansluiten omdat de dropkabel foutief zou zijn (PE14) maar volgens het bedrijf wat de kabel gelegd heeft, was dit wel degelijk de juiste kabel (PE14 was nodig omdat het een langere afstand was), nochtans zei de klantendienst dat dit wel ging maar volgens de technieker was dit niet het geval. hierna heb ik dan maar besloten om Orange op te zeggen. Ik krijg wel nog facturen voor de maanden Augustus en September terwijl ik geen diensten gehad heb, hiervoor heb ik vaak gebeld maar kreeg ik de uitleg dat de compensatie ging gebeuren nadat ik terug was aangesloten, wat in dit geval dus niet meer was.

 

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Patje-2019 

Ik zou in uw plaats gewoon de factuur betalen, ZONDER de boete en gewoon afwachten. Ik denk niet dat Orange hard zal aandringen want ze weten zelf ook wel dat ze illegaal bezig zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Corvilainke 

Bij deze wil ik mij bij u wel verontschuldigen voor het kapen van uw topic. Ik heb mij een beetje laten meeslepen in het verhaal. Mijn excuses dus. Misschien dat een moderator of @Totem dit kan opsplitsen en er een nieuwe thread van maken om dit recht te zetten?

@Patje-2019 

Indien je zulke vragen hebt kun je in het vervolg best een nieuw eigen topic starten, het topic van iemand anders kapen is niet erg netjes ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Corvilainke 

Wanneer je toch liever modern werkt, je kan Orange ook wel bereiken via Twitter en Messenger. Daar kun je natuurlijk ook loggings van bijhouden zodat je achteraf een spoor hebt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen