annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur buiten bundel

Topic gestart op: 14-09-23 13h19

Antwoorden: 10 antwoorden

NalahSnipez79
Aspirant verkenner

Factuur buiten bundel

Ik heb 3 dagen geleden gekeken om de Orange app om eens te kijken hoeveel mijn volgende factuur ongeveer zou kosten. Er stond toen dat ik 60.50 euro aan Mobiel internet moet betalen wat ik heel raar vond aangezien ik een Go Plus abonnement heb en ik maar 20GB kan gebruiken en ik er niet over kan gaan. Ik kijk vandaag weeral op de Orange app en bij Mobiel Internet is niks veranderd (nog altijd 60.50 euro). Maar daar onder staat "Overige" geen flauw idee wat daar mee bedoelt word maar daar staat 160.94 euro. Wat dus zou willen zeggen dat ik een factuur zou hebben van 221.44 euro wat ik absoluut absurd vind. Ik heb al naar de klanten dienst gebeld en zeggen dat ze mij niet kunnen helpen tot de factuur er is. Ik wil gewoon weten waarom ik 221.94 euro moet betalen want ik ben nu echt op het randje om van provider te veranderen wat ik in 6 jaar tijd nog niet heb gedaan. Iemand die iets meer weet waarom ik zo een groot bedrag zou moeten betalen.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

Zie even in het detail van Mijn verbruik als je wil

Kan liggen aan

  • Bellen naar niet belgische nummers
  • Multimedia aankopen
  •  
0 pluimen
Lve
Aspirant verkenner

Hoi, 

 

ik heb dit ook voor en ik zie nergens details, of ik weet ze toch niet te vinden.
Kreeg melding dat ik €0.24 buiten m'n bundel zit en dat ik de details op de volgende factuur zou zien. Maar ik wil weten van waar dit komt, om dit niet te laten verhogen. Ik heb Go Light, 0,17GB verbruikt, 93 min gebeld. Dus heb nog best veel over.
Heb niets aangekocht of internationaal gebeld.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Lve 

Waarschijnlijk een SMS die geconverteerd werd naar MMS.  Sinds 04/2022 zijn de MMS niet meer gratis 

Orange verhoogt haar tarieven - Tribe

Tarief = 0.24 EUR /MMS  Alles over MMS | Orange België

Hoe vermijd ik dat een SMS automatisch omgezet wor... - Tribe (orange.be)

MMS-toegangspunten uitschakelen. - Tribe (orange.be)

0 pluimen
Lve
Aspirant verkenner

Ik heb het nog eens opgezocht en kwam uit bij de netweters
Uiteindelijk heb ik nog wat gezocht en het is best simpel (allé, denk dat het werkt, moet het nog écht uittesten).
Voor bij m'n Redmi Note12 : Berichten>Profielfoto>Instellingen voor berichten>RCS Chat>Aan/uitzetten.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kan zijn @Lve 

Ik verstuur geen SMS - alleen whatsapp

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen