annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange verhoogt haar tarieven

Topic gestart op: 15-04-22 12h54

Antwoorden: 16 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange verhoogt haar tarieven

Ugh iedereen!

De huidige economische situatie heeft grote gevolgen: de energieprijzen stijgen, technologische apparatuur is duurder en de arbeidskosten stijgen. Deze situatie heeft een invloed op de kostenstructuur van Orange België en van zijn leveranciers en partners. Om deze reden heeft Orange besloten haar tarieven te wijzigen.

Als gevolg daarvan zullen de tarieven vanaf 1 juni worden verhoogd.

Totem beseft hoe onaangenaam deze situatie voor jullie moet zijn.

Daarom heeft Orange ook besloten enkele kleine veranderingen door te voeren.

Om te beginnen zal Orange vanaf 1 juni het surfvolume voor alle mobiele Go abonnementen verhogen.

Totem_0-1650018614082.png

Klanten met meerdere kaarten (vanaf 2 Go Intense-abonnementen en/of 2 Go Extreme-abonnementen) en Love-klanten krijgen een extra korting van 1 euro op het mobiele abonnement.

Totem_1-1650018614102.png

Hier is de korting aangeboden met het Love pack:

Totem_2-1650018614115.png

De volgende wijzigingen zijn ook gepland voor vaste producten:

Totem_3-1650018614121.png

Anderzijds zal MMS betalend worden. Vergeet dus niet je telefooninstellingen aan te passen om te voorkomen dat lange SMS-berichten worden omgezet in MMS. Als dit niet mogelijk is, kunnen diensten voor data berichten, zoals Whatsapp en Viber, goede alternatieven zijn.

Totem hoopt je geholpen te hebben de situatie beter te begrijpen!

P.S. Vergeet niet dat je je factuur altijd in detail kan analyseren via de My Orange app of je klantenzone. We hebben hier een artikel over geschreven 😊

Totem en de geesten waken over zijn stam!

Totem

Labels (2)
16 ANTWOORDEN 16
inFAMOUS
Ervaren verkenner

Ik ben bij deze ook terug Orange klant geworden , met Go Extreme Special Edition , dit heeft me ook doen switchen , gezien de Special Edition ook terug was heb ik niet meer getwijfeld 🙂 .

Kopje27
Ervaren verkenner

De Go Unlimited Special Edition was 30€ levenslang...
Niet dus...
En wat met de 40GB EU data, kan dat duidelijk uitgelegd worden?

 

0 pluimen
Sorgj
Rekruut scout

Bedankt om te melden ! 

Leden met de meeste pluimen