Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Factuur buiten verbruik

OPGELOST

Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst. 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Factuur buiten verbruik

Sowieso zou ik opnieuw bellen als je de factuur hebt...

Heb je toevallig een iPhone? En maak je gebruik van Facetime? Er zijn er nog al geweest die voor het gebruik van Facetime kosten kregen aangerekend door Apple. Raar maar waar!

Misschien kan je dit terug vinden op je detailfactuur.

gr. Bart

Highlighted
Ervaren verkenner

Thanks voor de info. Idd iPhone mr FT gebruik ik zelden en weet niet of ik het in die periode heb gebruikt. Wel whatsapp. 

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst.

Ugh @Tjer

Mijn hart verblijdt te zien dat de My Orange App zijn gebruiksvriendelijkheid heeft geoptimaliseerd!

De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.

Vergeet wel niet, beste triber,  de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren!

Een overwinningsdans is hier dan ook op zijn plaats 😉

🐺 Totems Saluut 🐺

Highlighted
Ervaren verkenner

Factuur ontvangen en is correct. Case closed.

Highlighted
Rekruut scout

Ben een nieuwe klant en heb dit ook voor. 

1. Had een Huawei internetsparen voor 15 EUR per maand

2. Op advies van Orange schakel ik over naar 20 EUR incl bellen en roaming

3. App kan ik niet installeren want mn iPhone account staat op regio Bulgarije

4. Eerste factuur is verdubbeld omdat men abonnement nu op voorhand rekent

5. Nu krijg ik de melding, nog maar in Duitsland dat ik al 22.5 EUR extra zal moeten betalen buiten abonnement. nochtans hadden ze dit in de winkel beperkt tot maximum 10 EUR en krijg ik in de klantenzone dat ik nog maar een heel klein deel verbruikt heb. 
6. Ik kan dus niet zien wat er nu al misloopt en moet dus deze gsm afzetten en mn Bulgaarse GSM met liefst 50 GB internet terug gebruiken. 

Dat was toch NIET de bedoeling. 

Weet iemand meer?

PS: parking sms heb ik hooguit voor een paar EUR gebruikt in Kortrijk. 

Jean Marc Van Belle

Highlighted
Leidende sjamaan

@VANBELLEJeanMar 

Hiervoor zou je toch best eens de klantendienst contacteren, hetzij via Tf 5000, hetzij via messenger of twitter. Enkel zij kunnen u opheldering verschaffen en desgevallend een en ander rechtzetten.

Wij gaan hier op Tribe er niet veel aan kunnen doen aangezien wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn.

Dit gezegd zijnde, toch welkom op Tribe. Met informatie kunnen we steeds helpen waar we kunnen.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen