annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur buiten verbruik

Topic gestart op: 18-07-18 07h56

Antwoorden: 8 antwoorden

Tjer
Ervaren verkenner

Factuur buiten verbruik

OPGELOST

Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tjer
Ervaren verkenner

Factuur ontvangen en is correct. Case closed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst.

Ugh @Tjer

 

Mijn hart verblijdt te zien dat de My Orange App zijn gebruiksvriendelijkheid heeft geoptimaliseerd!

 

De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.

 

Vergeet wel niet, beste triber,  de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren!

 

 

Een overwinningsdans is hier dan ook op zijn plaats 😉

 

🐺 Totems Saluut 🐺

Tjer
Ervaren verkenner

Factuur ontvangen en is correct. Case closed.

Bart_
Ervaren verkenner

Sowieso zou ik opnieuw bellen als je de factuur hebt...

Heb je toevallig een iPhone? En maak je gebruik van Facetime? Er zijn er nog al geweest die voor het gebruik van Facetime kosten kregen aangerekend door Apple. Raar maar waar!

Misschien kan je dit terug vinden op je detailfactuur.

gr. Bart

Tjer
Ervaren verkenner

Thanks voor de info. Idd iPhone mr FT gebruik ik zelden en weet niet of ik het in die periode heb gebruikt. Wel whatsapp. 

Leden met de meeste pluimen