Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-18 07h56
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Factuur ontvangen en is correct. Case closed.
Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst.
Ugh @Tjer,
Mijn hart verblijdt te zien dat de My Orange App zijn gebruiksvriendelijkheid heeft geoptimaliseerd!
De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.
Vergeet wel niet, beste triber, de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren!
Een overwinningsdans is hier dan ook op zijn plaats 😉
🐺 Totems Saluut 🐺
Factuur ontvangen en is correct. Case closed.
Sowieso zou ik opnieuw bellen als je de factuur hebt...
Heb je toevallig een iPhone? En maak je gebruik van Facetime? Er zijn er nog al geweest die voor het gebruik van Facetime kosten kregen aangerekend door Apple. Raar maar waar!
Misschien kan je dit terug vinden op je detailfactuur.
gr. Bart
Thanks voor de info. Idd iPhone mr FT gebruik ik zelden en weet niet of ik het in die periode heb gebruikt. Wel whatsapp.