Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-07-18 07h56
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige maand factuur met 2,24€ extra buiten bundel. Heb alles onbeperkt. Was surfvolume volgens factuur. Getelefoneerd en niemand kon een verklaring geven. Zou eenmalige vergissing zijn. Werd terugbetaald. Nu staat er opnieuw 2,30€ buiten verbruik op de app. Factuur pas over 10 dagen. Wat zal het nu zijn? Als er 100.000 klanten 2€ teveel betalen, dan is dat een leuke winst.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Factuur ontvangen en is correct. Case closed.
Beste,
Ik heb hetzelfde aan de hand. Abo Go Plus met
In de EU, gebruik je je bel en surfvolume inbegrepen in je abonnement.
Buiten de EU zijn onze internationale tarieven van toepassing.
Hoe kan het dat ik extra moet betalen naar NL?!
Bedankt
In de EU, gebruik je je bel en surfvolume inbegrepen in je abonnement.
In de EU will zeggen in zone 1 LET_2206021_RoamingCOGS_update_NL.indd (netdna-ssl.com)
Daar zit Belgie niet in. Daar zie je ook bovenaan blz 2 dat van Belgie naar zone 1 0,2299 €/minuut kost
Het is maar als je buiten Belgie bent en in zone 1, dat naar zone 1 + Belgie bellen in je abonnement is inbegrepen
Ben een nieuwe klant en heb dit ook voor.
1. Had een Huawei internetsparen voor 15 EUR per maand
2. Op advies van Orange schakel ik over naar 20 EUR incl bellen en roaming
3. App kan ik niet installeren want mn iPhone account staat op regio Bulgarije
4. Eerste factuur is verdubbeld omdat men abonnement nu op voorhand rekent
5. Nu krijg ik de melding, nog maar in Duitsland dat ik al 22.5 EUR extra zal moeten betalen buiten abonnement. nochtans hadden ze dit in de winkel beperkt tot maximum 10 EUR en krijg ik in de klantenzone dat ik nog maar een heel klein deel verbruikt heb.
6. Ik kan dus niet zien wat er nu al misloopt en moet dus deze gsm afzetten en mn Bulgaarse GSM met liefst 50 GB internet terug gebruiken.
Dat was toch NIET de bedoeling.
Weet iemand meer?
PS: parking sms heb ik hooguit voor een paar EUR gebruikt in Kortrijk.
Jean Marc Van Belle
Hiervoor zou je toch best eens de klantendienst contacteren, hetzij via Tf 5000, hetzij via messenger of twitter. Enkel zij kunnen u opheldering verschaffen en desgevallend een en ander rechtzetten.
Wij gaan hier op Tribe er niet veel aan kunnen doen aangezien wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn.
Dit gezegd zijnde, toch welkom op Tribe. Met informatie kunnen we steeds helpen waar we kunnen.