Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-18 09h30
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Mijn vader wil graag zijn laatste factuur in detail bekijken via de klantenzone, maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan openen? De mail hiervan heb ik namelijk niet meer.. ik kan via de klantenzone enkel zien dat de factuur betaald is, maar dus niet in detail bekijken. Weet er iemand hier raad mee? Alvast bedankt!
groetjes karen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Let wel, je moet met de gegevens van de verantwoordelijke inloggen voor de facturatie (in dit geval neem ik aan dat dat je vader is). Bij jou als je op de link facturen klikt krijg je waarschijnlijk volgende boodschap:
@Kaikeschreef:Hoi,
Mijn vader wil graag zijn laatste factuur in detail bekijken via de klantenzone, maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan openen? De mail hiervan heb ik namelijk niet meer.. ik kan via de klantenzone enkel zien dat de factuur betaald is, maar dus niet in detail bekijken. Weet er iemand hier raad mee? Alvast bedankt!
groetjes karen
Hoi @Kaike!
Als je in "Mijn facturen" in de klantenzone bent, moet je een "download" knop zien. Daar zou je de details van je factuur moeten vinden. 🙂
Let wel, je moet met de gegevens van de verantwoordelijke inloggen voor de facturatie (in dit geval neem ik aan dat dat je vader is). Bij jou als je op de link facturen klikt krijg je waarschijnlijk volgende boodschap:
Wat als er maar 1 account actief is, die de beheerder zou moeten zijn, maar nog steeds niet staat ingesteld als "beheerder"...
Verder, verschillende accounts voor de app en de website, geen link in de app om de factuur in detail te kunnen bekijken, niet werkende links in de welkom email wanneer je dan een 2e account maakt om toch op de website te kunnen inloggen en te hopen daar de factuur wél te kunnen zien.
Net wanneer ik denk dat alles is ingesteld en ik geen problemen meer ging hebben...
Ik denk dat je hiervoor toch best de klantendienst contacteert. Daar kan men eens nakijken hoe het zit met uw account.
Je kan bellen naar 5000 of via facebook en twitter. Beide laatste methodes werken dikwijls vlotter.
Wij zelf hier kunnen u niet verderhelpen omdat wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn en dus geen inzage hebben in klantendossiers.
veel succes gewenst !