annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur in detail op klantenzone bekijken

Topic gestart op: 16-03-18 09h30

Antwoorden: 4 antwoorden

Kaike
Rekruut scout

Factuur in detail op klantenzone bekijken

OPGELOST

Hoi,

Mijn vader wil graag zijn laatste factuur in detail bekijken via de klantenzone, maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan openen? De mail hiervan heb ik namelijk niet meer.. ik kan via de klantenzone enkel zien dat de factuur betaald is, maar dus niet in detail bekijken. Weet er iemand hier raad mee? Alvast bedankt!

groetjes karen

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Let wel, je moet met de gegevens van de verantwoordelijke inloggen voor de facturatie (in dit geval neem ik aan dat dat je vader is).  Bij jou als je op de link facturen klikt krijg je waarschijnlijk volgende boodschap: 

Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”.
 
Je kan ook het toestel van je vader nemen, de MyOrange App erop zetten en dan daarmee naar de facturen gaan.  Ook daar heb je toegang tot de factuurdetails.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Alex
Aspirant genezer


@Kaikeschreef:

Hoi,

Mijn vader wil graag zijn laatste factuur in detail bekijken via de klantenzone, maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan openen? De mail hiervan heb ik namelijk niet meer.. ik kan via de klantenzone enkel zien dat de factuur betaald is, maar dus niet in detail bekijken. Weet er iemand hier raad mee? Alvast bedankt!

groetjes karen


Hoi @Kaike!

Als je in "Mijn facturen" in de klantenzone bent, moet je een "download" knop zien. Daar zou je de details van je factuur moeten vinden. 🙂

 

Untitled.png

TomN
Orange-werknemer

Let wel, je moet met de gegevens van de verantwoordelijke inloggen voor de facturatie (in dit geval neem ik aan dat dat je vader is).  Bij jou als je op de link facturen klikt krijg je waarschijnlijk volgende boodschap: 

Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”.
 
Je kan ook het toestel van je vader nemen, de MyOrange App erop zetten en dan daarmee naar de facturen gaan.  Ook daar heb je toegang tot de factuurdetails.

0 pluimen
sebastien_seppe
Rekruut scout

Wat als er maar 1 account actief is, die de beheerder zou moeten zijn, maar nog steeds niet staat ingesteld als "beheerder"...

Verder, verschillende accounts voor de app en de website, geen link in de app om de factuur in detail te kunnen bekijken, niet werkende links in de welkom email wanneer je dan een 2e account maakt om toch op de website te kunnen inloggen en te hopen daar de factuur wél te kunnen zien. 

Net wanneer ik denk dat alles is ingesteld en ik geen problemen meer ging hebben...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@sebastien_seppe

Ik denk dat je hiervoor toch best de klantendienst contacteert. Daar kan men eens nakijken hoe het zit met uw account.

Je kan bellen naar 5000 of via facebook en twitter. Beide laatste methodes werken dikwijls vlotter.

Wij zelf hier kunnen u niet verderhelpen omdat wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn en dus geen inzage hebben in klantendossiers.

veel succes gewenst !

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen