La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Weet nu niet wie je met jullie bedoeld maar wij net zoals jou ook maar gewoon klant.
Beste is je te richten op de klantendienst telefonisch of via de social media kanalen want hier ga je geen klantendienst kunnen spreken.
Weet nu niet wie je met jullie bedoeld maar wij net zoals jou ook maar gewoon klant.
Beste is je te richten op de klantendienst telefonisch of via de social media kanalen want hier ga je geen klantendienst kunnen spreken.
Ik dacht dat dit de klantenzone is. Ik ben in het buitenland momenteel waardoor ik niet kan bellen. Ik probeer e-mail te zoeken maar vond ook niks. Via de app kan ik ook niet met de klantenzone sturen.
@EROOR een goedenavond, niet fijn dit te lezen.
Probeer eens een berichtje te doen via FB- Mesenger
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Nee dit is een forum waar klanten andere klanten helpen.
Maar jou probleem is een specifiek probleem wat enkel Orange zelf kan oplossen en wij niet.
Een email adres heeft Orange niet dat klopt dat is al hee lang geleden gestopt dus daar heb je niks aan. Je kan via Twitter gaan of Facebook als je ergens op één van die twee aan account hebt.
En waarom kan je in het buitenland niet bellen ?