Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-22 19h00
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi iedereen,
Ik ben al enkele jaren een heel tevreden gebruiker van de Flybox geweest, het voldeed heel goed aan mijn behoeften en met 20 euro per maand was ik zelfs nog goedkoper uit dan de sociale tarieven die je bij de meeste concurrenten betaalt.
Dit mooie sprookje is gisteren echter plots in een echte horrorthriller veranderd toen ik bij het checken van mijn dataverbruik zag dat er voor 35130,41 euro buiten bundel is verbruikt en dit aan mijn factuur op 24 april zal worden toegevoegd.
Wat is hier in godsnaam aan de hand?!
De Flybox is nooit buitenshuis geweest, ik heb de kaart er nooit uitgenomen en ik heb er altijd over gewaakt dat ik binnen de 100 GB dal en 50 GB daluren bleef. Bovendien was er beloofd dat ik op smalband zou gaan als ik hier toch onbewust zou over zijn gegaan. Ben ik hier slachtoffer geweest van een trojan of virus, of zou die cyberaanval van de Russen op het westen er dan toch gekomen zijn? Eerst dacht ik nog dat het een tijdelijke glitch was omdat ik kort daarvoor een melding kreeg dat de dns server eruit lag maar nu staat dat bedrag er nog steeds en ook als ik vanop een andere computer op mijn klantenzone inlog verschijnt dit. Details krijg ik echter niet te zien, er verschijnt steeds een blanco venster als ik de details probeer open te klikken.
Het kan toch niet zijn dat ik straks mijn huis moet verkopen en voor de rest van mijn leven in schuldbemiddeling moet omdat er een instelling op mijn Flybox verkeerd stond, ik gebruik hem overigens al bijna drie jaar.
Hopelijk kan iemand me gerust stellen dat het slechts een gevolg is van een of andere storing bij Orange zelf en blijft het bij die 20 euro welke ik maandelijks moet betalen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Vreest niet. Er is wel degelijk een technische storing bij Orange. Ikzelf heb een bundel met 4 bij Orange voor gsm. Bij alle 4 komt er een bedrag bij buiten de bundel alhoewel alles onbeperkt is. De bedragen stijgen alsmaar. Ik heb gebeld met de klantenservice en ze geven toe dat er een onbekende technische storing is .
Goedenavond.
Er is een computerfout geweest gisteren.
Onze excuses hiervoor ook al kunnen wij er niets aan verhelpen daar we ook gewone klanten zijn.
Voor de nieuwelingen:
Het enige dat ik u kan aanraden is zo snel mogelijk de klantendienst contacteren. Doe dat bij voorkeur schriftelijk, via messenger of twitter. Je zou ook de chatfunctie kunnen gebruiken.
Wij zijn hier immers zelf ook gewone klanten en kunnen geen persoonlijke dossiers inkijken of behandelen.
Moest je geen gehoor krijgen kan je steeds de ombudsdienst voor telecommunicatie inschakelen. Hoe je dat doet kan je hier lezen.
Veel succes gewenst in ieder geval.
Is het niet schandalig dat ik als klant zelf de fouten van Orange zou moeten melden en recht trekken? Indien dit niet opgelost geraakt ben ik weg bij Orange met mijn 3 andere gezinsleden.