annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox - verbruik tijdens corona

Topic gestart op: 30-03-20 12h29

Antwoorden: 34 antwoorden

lieze
Gewaardeerd verkenner

Flybox - verbruik tijdens corona

Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.

Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:

  1. Data bijkopen aan 1 EUR per GB. Voor de komende twee weken denk ik dat mijn verbruik ongeveer op 150 GB zal liggen, waardoor ik 150 EUR zou moeten bijbetalen. Je begrijpt dat dit voor mij geen optie is.
  2. Overstappen naar het Love abonnement, met bijhorend mobiel abonnement, voor de komende 6 maanden. Dit kan ik echter niet gebruiken, gezien ik al een mobiel abonnement heb via mijn werkgever, en in normale omstandigheden toekom met de 150 GB van de Flybox.

Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is.  Maar ik zou graag Orange klant blijven.

Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
pievdb
Ervaren verkenner

of tadaam bestellen dubbel zo duur maar ook dubbel gb plus decoder voor tv en gratis modem.... oh wat ben ik slecht 🙂

TomB
Orange-werknemer

Beste,

Niet vergeten dat Tadaam 30mbps is, Flybox haalt 225 mbps.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

ja flybox kost ook geen 15 of 20 euro het eerste jaar maar 30,75.... of in mij geval zelfs 55! omdat ik vroeger opzeg ... de snelheid wat je zegt halen we zelfs nog niet plus er is tv box bij en smalband is 10! keer zo snel .... zodat het wel nog werkbaar blijft.... liever 50 mbps dan snel internet dat er na 14 dagen door is en 14 dage nx kunt doen voor eigelijk 10 euro goedkoper het eerste jaar en bij mij zelfs 10 euro duurder omdat ik eerste jaar opzegde;-) just is just.... geen kat dat daar bij stilstaat ier in belgie en daarom blijven teveel betalen aan internet! 

0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

idd maar onbeperkt verder surfen aan een snelheid dat een app er 5 min moet voor doen om te downloade? kwenie ze.... bij telenet kunde nog defteg verder surfen zonder mb aan schandalige prijzen te moeten bijkopen maar idd dan moet je kiezen voor vast internet da weet ik ook... mss moet orange maar is na vele vraag van vele klanten hun limiet nog maar is verhogen want geef toe 150 wat jullie schandalig veel promoten is schandalig weinig en ja ook da wist ik van ervoor en nog dit heb nooit gezegd dat in last had van de flybox alleen zijn de gb to low.... mss zoals vele vragen breng wat meer verschillende volumes en prijzen op de markt met dat systeem en vele zulle nog contenter zijn 🙂 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen