annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox - verbruik tijdens corona

Topic gestart op: 30-03-20 12h29

Antwoorden: 34 antwoorden

lieze
Gewaardeerd verkenner

Flybox - verbruik tijdens corona

Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.

Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:

  1. Data bijkopen aan 1 EUR per GB. Voor de komende twee weken denk ik dat mijn verbruik ongeveer op 150 GB zal liggen, waardoor ik 150 EUR zou moeten bijbetalen. Je begrijpt dat dit voor mij geen optie is.
  2. Overstappen naar het Love abonnement, met bijhorend mobiel abonnement, voor de komende 6 maanden. Dit kan ik echter niet gebruiken, gezien ik al een mobiel abonnement heb via mijn werkgever, en in normale omstandigheden toekom met de 150 GB van de Flybox.

Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is.  Maar ik zou graag Orange klant blijven.

Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?

Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pievdb 

Ik heb een Koala abo en ik heb netjes 5 GB extra gekregen. En ik ben niet de enige.

Als jij ergens recht op hebt en nog niet gekregen hebt, stuur een berichtje via messenger of twitter. Komt dan wel in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

da heb in gehad hoor ook na zelf te vragen

.... tgaat om de 50 gb extra vandaag voor flyboxklanten

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@pievdb 

Ah ok. Dan gewoon een beetje geduld zou ik zeggen. Je weet wel, het huismotto van Orange ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pievdb
Ervaren verkenner

nog steeds niks.... zo zie je maar wat ze mensen wijsmaken om te kunnen verkopen... hoelang wij zo naïef blijven, zolang ze ons gaan blijven bedotte 😉 

0 pluimen
Luc144
Ervaren verkenner

Gisteren had men 10GB erbij gezet en vandaag sta ik op 57GB er zijn er dus 40GB bijgezet. In het totaal 50GB. Hoera, danku Orange.  Je communicatie kan beter maar uiteindelijk komt het in orde.  Bij mij toch alvast.

Dus geduld is een schone deugd. Ik hoop dat jullie het er ook snel bijkrijgen.

Leden met de meeste pluimen