Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-03-20 12h29
Antwoorden: 34 antwoorden
Sinds maart 2019 heb ik ingeschreven op de “Flybox” formule. Ik betaal 20 EUR per maand, en krijg hiervoor in totaal 150 GB aan data. Het product sluit perfect aan bij mijn normaal verbruik. De laatste twee weken werk ik echter van thuis, waardoor mijn verbruik ongeveer verdubbeld is. Hoewel ik mijn abonnement op 14 april zal vernieuwen dreig ik nu reeds over mijn limiet te gaan van 150 GB per maand. Ik zou graag mijn Flybox abonnement behouden, maar enkel nu een tijdelijke verhoging hebben in GB’s.
Zojuist belde ik met de klantendienst van Orange om een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Volgende opties werden aangeboden:
Er is dus op dit moment (nog) geen andere oplossing, tenzij ik mijn flybox zou opzeggen en veranderen naar een andere provider waarin “enkel ongelimiteerd internet, zonder mobiel abonnement” mogelijk is. Maar ik zou graag Orange klant blijven.
Iemand Flyboxklant met gelijkaardige problemen?
Ik heb een Koala abo en ik heb netjes 5 GB extra gekregen. En ik ben niet de enige.
Als jij ergens recht op hebt en nog niet gekregen hebt, stuur een berichtje via messenger of twitter. Komt dan wel in orde.
da heb in gehad hoor ook na zelf te vragen
.... tgaat om de 50 gb extra vandaag voor flyboxklanten
nog steeds niks.... zo zie je maar wat ze mensen wijsmaken om te kunnen verkopen... hoelang wij zo naïef blijven, zolang ze ons gaan blijven bedotte 😉
Gisteren had men 10GB erbij gezet en vandaag sta ik op 57GB er zijn er dus 40GB bijgezet. In het totaal 50GB. Hoera, danku Orange. Je communicatie kan beter maar uiteindelijk komt het in orde. Bij mij toch alvast.
Dus geduld is een schone deugd. Ik hoop dat jullie het er ook snel bijkrijgen.