Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-19 12h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik heb een dringende vraag over mijn factuur. Ik heb het Cheetah-tarief van 30€ per maand, en moet plots 72,09€ betalen. Dit omdat ik getelefoneerd heb naar Capital One USA om bankproblemen op te lossen. Ik werd echter verteld door Capital One dat dit nummer gratis te bereiken was vanuit België.
Kan dit a.u.b worden rechtgezet? Alvast bedankt.
In bijlage een screenshot van het bewijs dat deze nummer gratis zou zijn.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte
ik vond het gewoon grappig, dat net uitgerekend de dag dat ik hier wat grommel ik mijn antwoord krijg 😄
@Noepseke schreef:
ik vond het gewoon grappig, dat net uitgerekend de dag dat ik hier wat grommel ik mijn antwoord krijg 😄
Des te beter, uw dag is goed begonnen. Altijd fijn
Probleem ook opgelost?
Ik nog steeds geen antwoord...
opgelost is veel gezegd :). ik heb gisteren na na 6 dagen een respons gehad op mijn messenger bericht. Dan heb ik wat info moeten doorgeven, eens het gesprek gestart was kwam de respons wel vlot. Nu is er me beloofd dat mijn badge binnen de 5 dagen zichtbaar zou zijn. Dus we wachten af ...
Ik heb inderdaad nog steeds geen antwoord gekregen van Orange zelf. Hoe kan ik hen dan bereiken? Via de telefoonnummer wordt je helaas veel te lang op wachttoon gezet.
Bedankt voor jullie feedback, ik begrijp alleen niet waarom Capital One mij de foutieve informatie geeft dat het mogelijk is om gratis te bellen via die nummer, maar goed.