Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Veteraan verkenner

Re: Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht

geloof het of niet maar nu heb ik gisteren wel ineens antwoord gehad via messenger ! 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Noepseke  schreef:

geloof het of niet maar nu heb ik gisteren wel ineens antwoord gehad via messenger ! 

Ja, ik geloof dat. Zolas reeds honderduizendmaal op dit forum gezegd, bij Orange moet je geduld hebben. Soms heel veel geduld. Meestal (helaas niet altijd) komt het dan wel in orde.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

ik vond het gewoon grappig, dat net uitgerekend de dag dat ik hier wat grommel ik mijn antwoord krijg 😄 

Highlighted
Leidende sjamaan

@Noepseke  schreef:

ik vond het gewoon grappig, dat net uitgerekend de dag dat ik hier wat grommel ik mijn antwoord krijg 😄 

Des te beter, uw dag is goed begonnen. Altijd fijn Smiley Knipoog

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

Probleem ook opgelost?

Ik nog steeds geen antwoord...

Highlighted
Veteraan verkenner

opgelost is veel gezegd :). ik heb gisteren na na 6 dagen een respons gehad op mijn messenger bericht. Dan heb ik wat info moeten doorgeven, eens het gesprek gestart was kwam de respons wel vlot. Nu is er me beloofd dat mijn badge binnen de 5 dagen zichtbaar zou zijn. Dus we wachten af ... 

Leden met de meeste pluimen