annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPROEP ORANGE

Topic gestart op: 03-12-19 18h29

Antwoorden: 11 antwoorden

danny1
Rekruut scout

OPROEP ORANGE

Hallo,is het nr +32 2 431 98 77 een nr van orange en is die te vertrouwen?gr danny1

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Movieman
Aspirant genezer

@danny1 wat ook al eens gebeurd is dat deze afkomstig is van een callcenter waar de operator die outbound doet slecht heeft afgelegd (uitgelogd op zijn systeem) en ondertussen in pauze of administratie bijwerkt  waardoor het automatisch systeem die de calls doet blijft verder gaan. Zou ook kunnen verklaren dat je aan de andere kant rumoer hoort. Spreek uit ervaring is voorgevallen in een vroeger callcenter waar ik werkte. Doch de info die bij het nummer hoort is niet lovend en als storend ervaren.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De operator van een nummer kunt u hier opvragen https://www.crdc.be/CRDCNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=1

Zegt niet wie er belt noch of het nummer betrouwbaar is

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@danny1  heb eens ff het nummer uitgezocht voor u en het is een Orange fix. Dus dat is dus iemand uit brussel die u heeft geprobeerd te bellen. Heeft u bij Orange een lopend dossier ? of zouden zij u terug bellen ? Het is dus een geldig nummer maar dat wil nog niet alles zeggen. Moest het echt een nummer zijn wat niet te vertrouwen is is het nummer langer dan de aangeven standaard of het komt van een callcenter uit en dan ziet het nummer er anders uit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Ik ben ook nog op:

Numér als je in het buitenland bent: +32 2 745 95 00 (numéro d'Orange)

Link hier

 

Moet mijn trambed halen...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen