Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
dreivilo47
Ervaren verkenner

Fout gevonden in My Orange app (tarief)

OPGELOST

Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.

Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala  Dit abonnement kost 20€/maand.  Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand.  Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".

Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.

Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Leidende sjamaan

@dreivilo47  in de MY Orange app gaat u de normale prijs zien staan . Op uw factuur gaat u het juiste berekende bedrag zien staan de 15 euro . Op de factuur staat ook de korting die u krijgt na drie maanden gaat u de 20 euro betalen. Het is dus geen probleem of een gekend probleem maar de app wordt niet automatisch aangepast naar de promo.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren

@patrick2, bedankt voor je reactie.  25€ is niet de normale prijs, 20€ wel.  Dus eigenlijk wel een foutje.

Over factuur gesproken, rond welke datum krijg ik m'n eerste factuur?  En hoe: Post, e-mail, My Orange app, ...?

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ik had mijn 1ste factuur resent al via email , normaal zie je in de MyOrange app wanneer je 1ste factuur ongeveer is , geen paniek alles komt in orde 😉

Welkom bij Orange 🙂

Groetjes,

KJ

@dreivilo47 ja inderdaad die 25 euro zou u niet mogen zien staan daar heeft Orange denk ik wat laten vallen door deze niet aan te passen in de app.

Uw factuur krijgt u of per post of per mail als u dat aangeeft in uw klantenzone. In de app ziet u ook het openstaand bedrag staan en moest u vergeten zijn te betalen kan het ook via de app betaald worden. De domicilieering is normaal gezien rond de 27ste van de maand in mijn geval toch . 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen