annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout gevonden in My Orange app (tarief)

Topic gestart op: 05-09-19 15h02

Antwoorden: 16 antwoorden

dreivilo47
Ervaren verkenner

Fout gevonden in My Orange app (tarief)

OPGELOST

Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.

 

Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala  Dit abonnement kost 20€/maand.  Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand.  Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".

 

Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.

 

Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@dreivilo47  in de MY Orange app gaat u de normale prijs zien staan . Op uw factuur gaat u het juiste berekende bedrag zien staan de 15 euro . Op de factuur staat ook de korting die u krijgt na drie maanden gaat u de 20 euro betalen. Het is dus geen probleem of een gekend probleem maar de app wordt niet automatisch aangepast naar de promo.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


dreivilo47
Ervaren verkenner

@patrick2, bedankt voor je reactie.  25€ is niet de normale prijs, 20€ wel.  Dus eigenlijk wel een foutje.

Over factuur gesproken, rond welke datum krijg ik m'n eerste factuur?  En hoe: Post, e-mail, My Orange app, ...?

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik had mijn 1ste factuur resent al via email , normaal zie je in de MyOrange app wanneer je 1ste factuur ongeveer is , geen paniek alles komt in orde 😉

Welkom bij Orange 🙂

 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@dreivilo47 ja inderdaad die 25 euro zou u niet mogen zien staan daar heeft Orange denk ik wat laten vallen door deze niet aan te passen in de app.

Uw factuur krijgt u of per post of per mail als u dat aangeeft in uw klantenzone. In de app ziet u ook het openstaand bedrag staan en moest u vergeten zijn te betalen kan het ook via de app betaald worden. De domicilieering is normaal gezien rond de 27ste van de maand in mijn geval toch . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen