annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout gevonden in My Orange app (tarief)

Topic gestart op: 05-09-19 15h02

Antwoorden: 16 antwoorden

dreivilo47
Ervaren verkenner

Fout gevonden in My Orange app (tarief)

OPGELOST

Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.

 

Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala  Dit abonnement kost 20€/maand.  Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand.  Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".

 

Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.

 

Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.

 

Groetjes,

KJ

dreivilo47
Ervaren verkenner

@Anonymous, bedankt voor je snelle reactie.  Na hoeveel tijd (ongeveer) komt dit van zelf in orde?

Leden met de meeste pluimen