Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-19 15h02
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.
Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala Dit abonnement kost 20€/maand. Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand. Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".
Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.
Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
@Anonymous, bedankt voor je snelle reactie. Na hoeveel tijd (ongeveer) komt dit van zelf in orde?