Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-19 15h02
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.
Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala Dit abonnement kost 20€/maand. Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand. Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".
Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.
Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
@dreivilo47 in de MY Orange app gaat u de normale prijs zien staan . Op uw factuur gaat u het juiste berekende bedrag zien staan de 15 euro . Op de factuur staat ook de korting die u krijgt na drie maanden gaat u de 20 euro betalen. Het is dus geen probleem of een gekend probleem maar de app wordt niet automatisch aangepast naar de promo.
@patrick2, bedankt voor je reactie. 25€ is niet de normale prijs, 20€ wel. Dus eigenlijk wel een foutje.
Over factuur gesproken, rond welke datum krijg ik m'n eerste factuur? En hoe: Post, e-mail, My Orange app, ...?
Hallo,
Ik had mijn 1ste factuur resent al via email , normaal zie je in de MyOrange app wanneer je 1ste factuur ongeveer is , geen paniek alles komt in orde 😉
Welkom bij Orange 🙂
Groetjes,
KJ
@dreivilo47 ja inderdaad die 25 euro zou u niet mogen zien staan daar heeft Orange denk ik wat laten vallen door deze niet aan te passen in de app.
Uw factuur krijgt u of per post of per mail als u dat aangeeft in uw klantenzone. In de app ziet u ook het openstaand bedrag staan en moest u vergeten zijn te betalen kan het ook via de app betaald worden. De domicilieering is normaal gezien rond de 27ste van de maand in mijn geval toch .