Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-19 15h02
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.
Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala Dit abonnement kost 20€/maand. Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand. Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".
Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.
Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
Die € 25 dat is nog een erfenis van voordien. Koala kostte vroeger € 25. Ik heb indertijd Koala Limited Edition genomen, en daar was een permanente korting van € 5 op, dus ook gewoon € 20.
In de app kon ik zien dat mijn abo toch € 25 kostte, maar dat ik elke maand opnieuw een korting kreeg van € 5. Dit stond dan bij de opties vermeld.
Nu is de gewone prijs van Koala sowieso €20, maar bij mijn wederhelft, die pas kort Kaola heeft, staat in de app ook € 25 vermeld en dan iets verderop ook een korting van € 5.
Geen paniek dus. Dat je een prijs krijgt van € 25 en dan meteen €5 korting OF men rekent u van de eerste keer €20 , who cares? Je betaalt in beide gevallen gewoon € 20.
Het zal er wel iets mee te maken hebben dat het makkelijker is die korting in het systeem in te voeren dan de basisprijs aan te passen. Misschien omwille van oude klanten die geen aanpassing of korting hebben???
Bedankt voor je heldere uitleg @Cdt24801
@dreivilo47 schreef:
Bedankt voor je heldere uitleg @Cdt24801
Da's graag gedaan hoor
Hallo,
Graag gedaan 🙂
Groetjes,
KJ
Ik ben juist gaan kijken in de "Klantenzone". Daar staat dat m'n factuur gemaild wordt. Dat weten we dus ook weer.
@Anonymousen @patrick2 bedankt voor jullie reacties, ik weet voldoende.