annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutcode 28 bij SMS

Topic gestart op: 14-05-18 20h25

Antwoorden: 7 antwoorden

reporterxyz
Gewaardeerd verkenner

Foutcode 28 bij SMS

Bij het SMS-sen naar een Nederlands nummer krijg ik foutcode 28.  Andere (Belgische) SMS-sen gaan gewoon door.

Whatssappen en bellen naar dat nummer gaat wel.

 

Ik kan moeilijk testen of het naar een ander Nederlands nummer gaat, want ik heb eigenlijk geen andere buitenlandse contactpersonen.

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb op het wereldwijde web ook nog een tip gevonden die voor die persoon geholpen heeft: verwijder alle berichten die je van en naar die persoon in het verleden gestuurd/ontvangen hebt. Daarna zou het terug moeten lukken.

Ergens anders heb ik massa's tabellen met foutcodes voor SMS gevondenn, en daar bleek code 28 een vernietiging van het bericht door een anti-spam engine te zijn. Dat zou betekenen dat uw nummer op het toestel van uw vriend (of op de servers van diens operator) op de spam lijst staat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
reporterxyz
Gewaardeerd verkenner

Ik vind het fantastisch van je dat je dat allemaal wil checken voor mij, maar tot dusverre is er nog geen oplossing.

Die spam-lijst tja... ik denk dat ik dat zelf best eens check op haar eigen telefoon, ik zie haar toch over enkele maanden.  Zij is niet bepaald een regelmatig contact en als ik haar wil bereiken is er nog altijd een gewoon telefoontje en whatsapp natuurlijk.  Dus zo dringend is het ook weer niet.

Ik ben wel van plan om eens een orange winkel binnen te lopen om het probleem aan te kaarten.  Ik hou je zeker op de hoogte (kan wel even duren), maar voor het ogenblik denk ik dat het best is om het onderwerp af te sluiten.

Ik wil je opnieuw nog wel héél hartelijk danken voor alle moeite die je al gedaan hebt voor mij !!! Man Vrolijk

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is graag gedaan hoor Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen