annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanvraag nummerverandering nog niet afgerond? Wat doen?

Topic gestart op: 21-07-18 17h36

Antwoorden: 5 antwoorden

Dorine
Ervaren verkenner

Aanvraag nummerverandering nog niet afgerond? Wat doen?

OPGELOST

Ik heb gisteren mijn nummer laten wijzigen en zou hier binnen de 24u een bericht van moeten krijgen maar deze heb in nog steeds niet gehad, wat kan ik doen? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cleopatra
Veteraan verkenner

via het gratis nummer 5000 

of via facebook > Orange BE > dan stuur je een messenger bericht 

 

succes 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Cleopatra
Veteraan verkenner


@Dorine  schreef:

Ik heb gisteren mijn nummer laten wijzigen en zou hier binnen de 24u een bericht van moeten krijgen maar deze heb in nog steeds niet gehad, wat kan ik doen? 


Hey @Dorine 

Ik lees dat de activaties bij Orange wat vertraging hebben. 

Je kan bellen naar een ander nummer en zo je eigen nummer te weten komen?

Greetz

Cleo

0 pluimen
Dorine
Ervaren verkenner

Hey @Cleopatra

Mijn oud nummer is nog steeds actief wat ik al heel raar vind, de werknemer zei dat ik binnen de 24u een bericht zou krijgen met daarin dat mijn nummer is gedeactiveerd en dat ik dan naar #123# moest bellen. Ik heb natuurlijk nog steeds geen bericht gehad en weet nu niet goed of de werknemer wel degelijk mijn nummer heeft gewijzigd. 

Cleopatra
Veteraan verkenner

Ik snap de bezorgdheid. 
Ik kan je aanraden om de klantendienst te contacteren; Zij kunnen zien of je activatie van je nieuw nummer nog in proces is en of de klantendienstmedewerker het nodige heeft gedaan. 

Op social media zijn ze redelijk snel, maar ik weet niet of ze vandaag werken wegens de nationale feestdag

Fingers crossed

0 pluimen
Dorine
Ervaren verkenner

@Cleopatra hoe of waar kan ik hen contacteren? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen