Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-07-18 17h36
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb gisteren mijn nummer laten wijzigen en zou hier binnen de 24u een bericht van moeten krijgen maar deze heb in nog steeds niet gehad, wat kan ik doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
via het gratis nummer 5000
of via facebook > Orange BE > dan stuur je een messenger bericht
succes 🙂
@Dorine schreef:Ik heb gisteren mijn nummer laten wijzigen en zou hier binnen de 24u een bericht van moeten krijgen maar deze heb in nog steeds niet gehad, wat kan ik doen?
Hey @Dorine
Ik lees dat de activaties bij Orange wat vertraging hebben.
Je kan bellen naar een ander nummer en zo je eigen nummer te weten komen?
Greetz
Cleo
Hey @Cleopatra
Mijn oud nummer is nog steeds actief wat ik al heel raar vind, de werknemer zei dat ik binnen de 24u een bericht zou krijgen met daarin dat mijn nummer is gedeactiveerd en dat ik dan naar #123# moest bellen. Ik heb natuurlijk nog steeds geen bericht gehad en weet nu niet goed of de werknemer wel degelijk mijn nummer heeft gewijzigd.
Ik snap de bezorgdheid.
Ik kan je aanraden om de klantendienst te contacteren; Zij kunnen zien of je activatie van je nieuw nummer nog in proces is en of de klantendienstmedewerker het nodige heeft gedaan.
Op social media zijn ze redelijk snel, maar ik weet niet of ze vandaag werken wegens de nationale feestdag
Fingers crossed
@Cleopatra hoe of waar kan ik hen contacteren?