Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-11-20 13h17
Antwoorden: 21 antwoorden
Ter Informatie
Dit is een tijdelijk abonnement. 10€ korting voor iedereen. (Ook bestaande klanten) Wel raar dat het niet volledig in het Nederlands staat.
@Anonymous dat had ik ook gezien en had het in privé bericht gedan naar Nelson. Maar dat wil zeggen dat je nu € 30 betaald voor de rest van je leven als je nu intekent op het contract. Heb het expres niet gepost omdat ik eerst zekerheid wilde van Nelson of dit ook daadwerkelijk zo is. Anders dan denk ik er toch aan dit te nemen want voor dat geld heb je dus alles onbeperkt en geen 15 GB.
Als je dat abonnement neemt is het normaal voor altijd denk ik. Als dit correct is, dan is dit toch een grote cadeau van Orange.
Laat je ons iets weten als je een antwoord hebt van Nelson?
@Anonymous dat zal ik zeker doen morgen ga ik dat antwoord wel hebben. Maar inderdaad een mooi cadeau en dan teken ik er graag op in. Ben geen grote data gebruiker maar nu betaal ik € 20 dus die € 10 per maand kan ik nog wel missen. Maar ik merk wel op dat ik wel steeds meer data ben gaan gebruiken ten opzichte van twee jaar geleden.
Moet je wel opletten dat er in de kleine lettertjes niet iets staat dat bvb een aankoop van een nieuwe foon met korting aanzien wordt als een wijziging abonnement.
Gewoon taalkundig niet, maar je weet nooit, Orange is tenslotte geen liefdadigheidsinstelling hé
Er loopt trouwens momenteel ook een promo met GO Plus dacht ik: gedurende drie maanden €10 ipv €20
Hier staat wel duidelijk dat het slechts voor drie maanden is. En dus wss ook niet voor bestaande klanten die al een GO Plus hebben.