annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Via whatsapp bellen naar Duitsland vanuit Italië

Topic gestart op: 08-10-21 13h59

Antwoorden: 2 antwoorden

TizianaG
Aspirant verkenner

Via whatsapp bellen naar Duitsland vanuit Italië

 

Ik heb gisteren om te bellen via whatsapp speciaal mijn GB verhoogd omdat deze bijna op was om te voorkomen dat ik mijn bundel overschrijdt. Omdat ik in Italië ben en mijn vriend een Duitser is. Ik heb hem gebeld via whatsapp en nu is er toch 10€ voor 30 minuten aangerekend buiten bundel? 


wat kan ik nu best doen? Ik dat bellen via whatsapp gaat van uw surfvolume ? Of ben ik fout ? 

hoe kan ik voorkomen dat er meer geld bij mij wordt aangerekend als ik hem nogmaals wil bellen? Ik bel met mijn belgische nummer in italië naar een Duitse nummer via whatsapp. Wat kan ik best doen om kosten te vermijden ? 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
phil48
Leidende verkenner

Kan je niet ergens bellen waar er gratis wifi is (hotel, restaurant, mac donalds...) ? Want in dat geval is bellen met whatsapp natuurlijk wel degelijk gratis.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TizianaG 

Bellen via WA gaat inderdaad af van uw surfvolume.

Het is dus gewoon kwestie van niet over uw limiet te gaan van uw inbegrepen data. Let wel op, afhankelijk van uw abonnement zijn de beschikbare surfdata niet gelijk voor binnen BE en binnen EU.

Het zou bvb goed kunnen dat je nog voldoende data over hebt om in BE te surfen, maar dat je het gedeelte bruikbaar in EU reeds opgesoupeerd hebt. En dan rinkelt de kassa ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen